המיזם הדיגיטלי
המיזם הדיגיטליצילום: דוברות

בנר ראשון של חנוכה, משרד הדיגיטל הלאומי וההסתדרות הציונית העולמית ישיקו באירוע חשיפה את המיזם הדיגיטלי 'כולנו אור איתן'.

מדובר במיזם לשיתוף הדלקת נרות חנוכה בקרב יהודי התפוצות ואזרחי ישראל לשם קירוב לבבות בתקופה זו של ריחוק חברתי וקהילתי ברחבי העולם לכדי קולז' ייחודי של העולם היהודי.

במיזם 'כולנו אור איתן' משרד הדיגיטל קורא ליהודי העולם להעלות לאתר את תמונת החנוכה המיוחדת שלהם כשהם מדליקים נרות ומוסרים דרישת שלום למשפחתם הרחוקה, לחברים ולעם היהודי. תמונתם תצרף לקולז' דיגיטלי ייחודי מסוגו שיוצג באתר ייעודי וכן על גבי בנייני הפדרציות והקהילות היהודיות בעולם וכן על בניין ההסתדרות הציונית בירושלים.

המיזם יוקרן בשידור חי ביום הפתיחה. במשך כל ימי החג יוכלו יהודים מכל העולם להעלות התמונות שלהם ולשתף אותן גם ברשתות חברתיות.

אתר המיזם נגיש בשפות אנגלית, צרפתית, רוסית, ספרדית ועברית. את הנר הראשון נדליק במעמד שר הדיגיטל הלאומי, חה"כ דודי אמסלם, יעקב חגואל, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית ואישים נוספים.
האירוע יצולם בשידור חי על ידי לשכת העיתונות הממשלתית. אנו נעביר קישור לצילום ישיר מהאירוע לכל רשתות התקשורת; אנו מזמינים אתכם לשדר את האירוע ברשתות התקשורת השונות ולהעביר את הבשורה.

שר הדיגיטל הלאומי, חה"כ דודי אמסלם, אמר "חשוב לי להודות לכל אלו שהרימו את המיזם המיוחד הזה של 'כולנו אור איתן', לצוות של משרד הדיגיטל הלאומי, לחברינו בהסתדרות הציונית העולמית, וכמובן לכל יהודי התפוצות שלוקחים ויקחו חלק".

לדבריו, "בתקופה מורכבת של מגפה עולמית העם היהודי חוגג בגאווה, עם הרבה אור ואהבה, את חג החנוכה, שבניגוד לריחוק החברתי שנכפה על כולנו, דווקא מקרב ומאחד ביננו, כל הקהילות היהודיות בעולם. מי ייתן ונצא כולנו מחושך לאור גדול, ונדע רק בריאות איתנה ובשורות טובות. שיהיה לכולנו חג אורים שמח!"