השתלת שיער
השתלת שיערד"ר שלום שאלתיאל

תחום השתלות השיער השתכלל מאוד בעשור האחרון. בזכות התוצאות היפות והטבעיות, גדל מאוד הביקוש לטיפול שמשדרג באופן משמעותי את המראה החיצוני.

ככל שעלה הביקוש, כך באופן טבעי עלה גם ההיצע ובפרט צצה האופציה של השתלה בטורקיה. איסטנבול היא אחת הערים המיוחדות בעולם, טורקיה היא באופן כללי מדינה מרשימה, הטורקים חביבים ונדיבים, למרות הקונפליקטים בין המנהיגים שלנו ושלהם אנחנו יכולים ליהנות מחופשות הכל כלול משתלמות וגם מדרמות טורקיות קורעות לב – אבל כשהמטרה היא השתלת שיער כדאי להישאר בארץ.

ליווי צמוד לאורך כל התהליך

השתלת השיער במקומות שבהם הוא הפך לדליל היא לא פעולה טכנית, אלא תהליך שלם, ובמיוחד אם רוצים להגיע לתוצאות המחמיאות ביותר האפשריות. לשיער יש השפעה של ממש על המראה, ולמעשה לא "רק" על המראה אלא גם על הדימוי העצמי והביטחון העצמי.

בהתאם שינוי החזות החיצונית באמצעות יצירת קו שיער חדש מחייבת קודם כל התבוננות מקצועית ומעמיקה במצב הקיים, וכן ייעוץ סבלני כך שכל גבר שמבקש לחדש את השערות בכל מקום בראש יבין בדיוק מהן האפשרויות. רק לאחר מכן, ועל בסיס זה, אפשר לקבל החלטה משותפת עם הרופא המטפל לגבי היקף ההשתלה.

בשלב הבא כבר תתבצע פעולת ההשתלה עצמה, וגם לאחריה יש כמובן עדיפות למצב שבו הרופא המטפל נמצא כאן בישראל, זמין לכל פנייה וצורך.

לדעת בדיוק מי הרופא שלכם

קפיצת המדרגה המשמעותית של איכות השתלות השיער בשנים האחרונות הגדילה כאמור את הרצון לעבור גם כן השתלה, וכן את מספר המקומות שבהם מתבצעת הפעולה – אבל במקביל היא עלולה לייצר גם מחשבה שגויה ואפילו מסוכנת: המחשבה שאפשר לבצע את ההשתלה בכל מכון שהוא.

המציאות שונה לגמרי. אמנם אין צורך בניתוח בהרדמה מלאה, אבל כן מדובר בהליך כירורגי שמחייב דיוק מקסימלי ומיומנות גבוהה מאוד. רק בישראל אתם יודעים בדיוק מי הרופא שלכם, יכולים לברר לגביו את כל הפרטים הרלוונטיים ולדעת באמת שאתם בידיים מקצועיות.

דוגמה טובה לכך היא ד"ר שלום שאלתיאל, אחד מפורצי הדרך ומובילי התחום בארץ, שכבר ביצע אין ספור השתלות שיער לגברים ונשים ליהנות משיער שופע יותר וממראה חיוני, צעיר ובריא. כשבוחרים ברופא העל שם עולמי עם ניסיון של שנים, אפשר לעבור את ההשתלה בראש שקט באמת ולדעת שהטיפול יהיה הכי מקצועי שיש ולא פחות חשוב, בטוח לחלוטין.

לפרטים נוספים לחצו: ד"ר שלום שאלתיאל השתלת שיער

מינימום הפרעה לשגרה - ומקסימום שינוי לטובה

טורקיה היא מקום אידיאלי לחופשות מסוגים שונים, ובפרט נופש מפנק, אבל כשהמטרה היא השתלת שיער פרק הזמן שבו שוהים במדינה זו מן הסתם לא הופך לחוויה כיפית. מעבר ההשתלה בישראל מבטיח מינימום הפרעה לשגרה, ואת הבילוי בחו"ל אפשר לשמור למועד מאוחר יותר - לחופשה אמיתית, ואפילו עם שיער חדש וביטחון עצמי משודרג.

עוד כדאי לדעת בהקשר הזה שגם לשיטת ההשתלה יש השפעה על משך ההחלמה. בשיטה המתקדמת ביותר, זו שמיישם ד"ר שאלתיאל ממייסדי השתלת שיער בארץ ובעולם, אין צורך בחתכים זעירים באזור שממנו נלקחים הזקיקים. בזכות עובדה זו אין נזק לכלי דם ולתאי עצב בחלק האחורי של הקרקפת, ולכן ההחלמה תהיה מהירה יותר מהרגיל.

יתרון נוסף של הטכניקה, שנקראת FUE+DHI (כש-FUE הוא Follicular Unit Extraction, ו-DHI פירושו Direct Hair Implantation), הוא שאין מגע בין המחט לבין שורשי הזקיקים. כתוצאה מכך הסיכוי לקליטה באזור שאותו מעבים גבוה במיוחד והשינוי יהיה משמעותי מאוד. עוד יתרון חשוב הוא האפשרות להגיע לזוויות השתלה מדויקות, בדיוק לפי הכיוון שבו צומח השיער באופן טבעי - ולכן גם התוצאות תהיינה טבעיות ומחמיאות מאוד.