רפי פרץ
רפי פרץצילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר ירושלים ומורשת הרב רפי פרץ אמר בצהריים (שני) בראיון לרשת ב' כי כל עוד טראמפ נמצא בשלטון "יש לקבוע עוד עובדות בשטח, אם זה בהסכמי שלום ואם זה בנושא הריבונות והמורשת ביהודה ושומרון".

הרב פרץ התייחס לדבריו של גנץ בראיון לידיעות, "אני מתנגד לכך שנתניהו חושב רק על המשפט, הוא עובד קשה למען המדינה, מביא שלום עם מדינות, דואג לנושא הקורונה, התנהלות טובה בגל השני".

פרץ תקף את הקמת ועדת הבדיקה בפרשת כלי השיט אמר, "אין צורך בוועדה, היועץ המשפטי אמר את דברו, גנץ בעצמו אמר שלא צריך, חושב שצריך להתרכז בנושאים אחרים ולא לבזבז על זה משאבים. יש קשיים וצריך לעשות כל מאמץ בשביל להתגבר עליהם. נכון על הוועדה ועל התקציב, מצפה שיימצאו את הפשרות".

על המשבר הפוליטי אמר "אני אומר את הדברים ברור, זקוקים לתקציב של 2020, ותקציב 2021, אני מקווה ומאמין שתמצא הדרך. יש דיבורים על בחירות, אסור לנו ללכת לבחירות נוספות. עם ישראל לא יסלח לנו. משבר הקורונה זו מלחמה, מלחמה ערמומית, במלחמה צריך לחבר את השורות".

הרב פרץ הביע צער על כך שמלונות ירושלים נותרו סגורים, "בארץ, ״כואב לי שלא פתחו את ירושלים. פתחו את ים המלח ופתחו את אילת. צריך לפתוח את ירושלים. בין הגלים עשינו מתווה מיוחד, עכשיו צריך לפתוח את המלונות בירושלים, יש לי מתווה כדי שהכל יהיה פתוח. חייבים לקדם את זה".