Urban Place נפתח בירושלים
Urban Place נפתח בירושליםצילום: ערוץ 7

רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place ממשיכה לבצע התאמות להתמודדות אל מול משבר הקורונה, ויוצאת עם יוזמה של חוזה הצטרפות גמיש ללא כל התחייבות.

הרשת מציעה: התנסות יומית (בתיאום מראש) ללא כל עלות וכמו כן בגולת הכותרת אפשרות של מנוי לשלושה ימים בשבוע ומעלה.

במצב זה החברות ישלמו אך ורק על הימים בהם העובדים ישתמשו במשרדים לפי סנכרון מבעוד מועד. סיטואציה אשר יוצרת עבור אלו, חיסכון כלכלי של עד 40% בשבוע, וזו על פי בחירת החברה. גמישות מחשבתית זו מעניקה פתרון לחברות אשר מעסיקות את עובדיהן במודל ההיברידי שמשלב בין עבודה ממתחמי העבודה המשותפים ועבודה מהבית, וזאת על ידי רוטציה שמאזנת חזרה לשגרת עבודה תקינה גם בימי הקורונה.

בדרך כלל ההתחייבות המינימלית למשרדים אשר נהוגה אצל יזמים וחברות היא לרוב לחודש ימים בעלות הגבוהה בכפי 4 לעומת העלות השבועית. זו עומדת במתחם Urban Place על החל מ- 1,950 ₪ למשרד פרטי כולל התוספות (ארנונה, חיבור אינטרנטי, קפה חופשי וחדר כושר).

מתחם Urban Place רוטשילד
מתחם Urban Place רוטשילדצילום: יח"צ

מגפת הקורונה גרמה לשינוי משמעותי בסביבת העבודה של עובדים רבים ברחבי הארץ וכחלק בלתי נפרד מכך היוזמה Urban Place מאפשרת לשחקנים חדשים להתנסות במודל העבודה הגמיש ולבחון את התאמתו עבורם מבלי כל התחייבות ועדיין ליהנות ממשרד פרטי ושירותים נוספים ללא עלות ובהם: ארנונה, חיבור אינטרנטי, happy hour וכמו כן הקהילתיות והקרבה האנושית שכה חסרה בתקופה זו.

רומן לוי, מנכ"ל ומייסד שותף ברשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place: "התקופה הנוכחית מחייבת את כלל המשק במציאת פתרונות יצירתיים. כחלק בלתי נפרד מחדשנותה של רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place – חוזה ההצטרפות הגמיש מהווה פתרון חברתי וכלכלי כאחד - לחברות, יזמים ואנשי עסקים רבים אשר זקוקים למענה אידיאלי בשעת משבר זו".

רומן לוי, מייסד ומנכ"ל Urban Place
רומן לוי, מייסד ומנכ"ל Urban Placeצילום: יח"צ