ריבלין
ריבליןMark Neiman, GPO

יו"ר מפלגת 'נעם' לשעבר, הרב דרור אריה, תוקף את נשיא המדינה ראובן ריבלין לאחר שזה האחרון בירך את האגודה למען הלהט"ב בישראל לרגל 45 שנים להקמתה.

"הנשיא ריבלין בייש את עם ישראל אתמול, כשהוציא ברכה מצולמת לארגוני הלהט"ב מהשמאל הקיצוני, שממומנים ע"י הקרן החדשה", אמר הרב אריה.

"אנו קרבים לחג החנוכה, גם אז היו יהודים מתיוונים בעמדות מפתח, גם אז המעטים עמדו לצד האמת והאור. הנשיא ריבלין עומד בסירובו להיפגש עימנו, רבנים, מטפלים ואנשי רוח שמבקשים להראות לו צד אחר ביחס לאג'נדה המגדרית", כך הרב אריה.

כזכור, בתחילת השבוע שיגר הנשיא ריבלין ברכה מצולמת לחברי קהילת הלהט"ב. "אני יודע שעוד לא תמה הדרך, אבל אני יודע כמה נחושים אתם", אמר.

"הקהילה הגאה היום נמצאת בכל מקום. בקרב צוותי הרפואה שנאבקים בנגיף, בקרב צוותי ההוראה שמחנכים את ילדינו, במסדרונות הכנסת ובממשלה, בצה"ל וסביב שולחן השבת", הוסיף. "אני מברך אתכם ומאחל לכם שנות עשייה רבות למען קידום ערכים של סובלנות, של הגשמה, של הנכונות לקבל צורות חיים אחרות ולהסכים לחיות אלה לצד אלה בכבוד, באחווה ובשלום".

האגודה למען הלהט"ב שיתפה את ברכת הנשיא בדף הפייסבוק וכתבה: "קיבלנו היום המון ברכות מרגשות שמרחיבות את הלב ונותנות כח לעשייה (מוזמנות.ים לסטורי שלנו לראות את הכל), וביניהן זו, מנשיא המדינה ראובן רובי ריבלין שריגשה אותנו במיוחד. תודה על האיחולים החמים, ועל כך שאתה שותף אמת שלנו".