חקלאי שקיבל את תמיכת הקרן.
חקלאי שקיבל את תמיכת הקרן.צילום: קרן עם ישראל חי

כאשר קרן "עם ישראל חי" קיימה בשנת תשע"ט (2018) הגרלה על דירת יוקרה בירושלים בשווי $1,000,000 (מיליון דולר!), איש לא האמין.

כשהקרן עשתה זאת שוב בשנת תש"ף (2019) התקשורת התלהבה וסיקרה אותה מקרוב. וכעת, כאשר "הגרלת החלומות" של שנת תשפ"א (2020) החלה, כל העיניים נשואות שוב אל ההגרלה המיוחדת הזו.

בזכות הזכיה דוד עלה לארץ לגור בירושליםקרן עם ישראל חי

מדובר בדירת יוקרה בשווי $1,000,000 (מיליון דולר) עם נוף מדהים הצופה על הר הבית, והזוכה יקבל אותה לנצח. ב"טאבו" יופיע שמו של הזוכה בצורה רשמית, ובניגוד לפרסים אחרים, גדולים ככל שיהיו - שבאים והולכים, זה יהיה נכס השייך לזוכה לדורות!

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים, לחצו כאן >>

השאלה הגדולה שכולם שואלים את ר' שמואל סקט, מייסד ומנהל ההגרלה הזו היא: "לאן הכסף הולך?" ואנו שאלנו אותו בדיוק את אותה השאלה.

"בשנתיים האחרונות חילקנו את רוב הכסף לחקלאים יהודים בעוטף עזה שסבלו מנזק נורא כתוצאה מטרור חקלאי של בלוני התבערה. איש לא עזר לגיבורים האלה, אז נכנסנו להפגין את תמיכתנו. אנו נמשיך לעזור להם, אך השנה אנו מעניקים עשרות אלפי דולרים כדי לעזור לבעלי עסקים קטנים ישראלים, שסובלים מאוד כתוצאה מנגיף הקורונה. חנויות, מפעלים ומשרדים רבים עשויים להיסגר, ואלפים יאבדו את מקום עבודתם, פרנסתם ומטה לחמם. לכן אנו משתמשים בכסף מההגרלה כדי לתמוך בעסקים אלה בכדי להשאיר אותם פתוחים!"

עוד סיפר לנו ר' שמואל סקט כי הזוכה בשנה שעברה היה יהודי מטורונטו אשר בזכות ההגרלה עלה ארצה והשתקע בישראל. "השנה אני מקווה שהזוכה יגיע מישראל שיוכל לקבל בית יפה בירושלים", אמר ר' סקט.

כדי להניע את ההגרלה החדשה, אנו מציעים עכשיו השתתפות ב"הגרלת החלומות" במבצע מיוחד "1 + 1" – על כל כרטיס שתרכשו (ללא הגבלת כמות), תקבלו כרטיס נוסף במתנה.

השתתפותכם חשובה מאוד, כדי שמעבר לאפשרותכם האישית לזכות, נוכל גם לגייס סכומי כסף משמעותיים לעסקים ישראלים ובתוכם עסקים מהמגזר כמובן שנפגעו קשות במשבר הקורונה.

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים, לחצו כאן >>