טרור חקלאי. אילוסטרציה
טרור חקלאי. אילוסטרציהצילום: ISTOCK

בעוד פחות מעשרה חודשים שנת השמיטה תהיה ממש כאן. אמנם זה לא אומר הרבה לרובנו - למעט כאשר קונים פירות וירקות - אך זה אומר הרבה מאוד עבור החקלאים היהודים ברחבי הארץ.

במהלך השנה השישית (השנה הנוכחית), החקלאים עסוקים בשתילה ובהכנת שדותיהם לשמיטה. זו בדרך כלל שנה קשה מאוד, עם כמות אדירה של עבודה ולחץ. אולם אחינו שעובדים בתחומים אלה, עושים לרוב את עבודתם בשמחה. השנה לעומת זאת, כבר קשה לראות אותם מחייכים...

בואו לסייע לחקלאים האומללים ואולי גם תזכו בפרס יקר ערך >>

תופעה חדשה המכונה "טרור חקלאי" פוגעת בחקלאים שלנו. חמאס שולח "בלוני תבערה" 2-3 פעמים בכל שבוע, השורפים עשרות אלפי דונם של שדות. בנוסף, תנועת ה-BDS האנטי-ישראלית הצליחה להוביל חרמות על הייצוא של פירות וירקות לחו"ל. וכעת, אם כל זה לא היה מספיק, הקורונה פגעה בהם קשות. מסעדות, אולמות וקייטרינגים הפסיקו להזמין מהם סחורה, כך שהדברים מעולם לא היו גרועים יותר עבור החקלאים היהודים. רבים נמצאים בסכנת אובדן שדותיהם ומאות נוספים נמצאים בחובות עמוקים, כל זאת כאשר שנת השמיטה נמצאת במרחק של כמה חודשים בלבד.

"הייתי חייב לעשות משהו כדי לעזור לחקלאים הגיבורים האלה", אמר שמואל סקט, מייסד קרן "עם ישראל חי". "החבר'ה האלה עובדים את האדמה הקדושה של ארץ ישראל והם ממש עושים עבודת קודש. בעוד שרובנו עסוקים בהייטק, בטלפונים חכמים ובמחשבים, החקלאים האלה מתיישבים, בונים ועובדים את האדמה. הם מקיימים את המצוות התלויות בארץ ומגנים עליה מפני נפילה לידי אויבינו. הייתי חייב לעזור להם!”

הכאב של החקלאים נגע לליבו של שמואל סקט שלא היה יכול לשבת בחיבוק ידיים אל מול הפגיעה הקשה שהם חווים, מה שהביא אותו לקום ולעשות מעשה יצירתי ביותר. בעזרת תורמים אמריקאים רכשה הקרן שהוא עומד בראשותה, דירת פאר יוקרתית בסך של $1,000,000 במרכז ירושלים, עם נוף להר הבית וכעת הם מגרילים אותה לציבור הרחב.

לחצו כאן כדי להיכנס ל"הגרלת החלומות" על דירת פאר בירושלים >>

תרומות שנכנסות מההגרלה, הולכות ישירות לתמיכה בחקלאים שמתמודדים בגבורה עם התקופות המאתגרות הללו.

הפרויקט נקרא "הגרלת החלומות". כשמו כן הוא. בעוד ארגונים אחרים מבצעים הגרלות על מכוניות, סכומי כסף וספרי תורה, איש מעולם לא הגריל דירה מפוארת בשווי $1,000,000 בירושלים, עם נוף מדהים היישר למקום המקדש. זו הסיבה בגללה נקרא המיזם - "הגרלת החלומות"!

כשדיברנו עם סקט על ההגרלה, הוא משתף אותנו בפרט מדהים אף יותר עבור קוראי מאמר זה בלבד, שיזכו במבצע ייחודי של אחד פלוס אחד. כל שעליכם לעשות הוא פשוט ללחוץ כאן עכשיו וכל רכישה תוכפל! הצעה זו של 1+1 מוגבלת לקוראי מאמר זה ותפוג בקרוב. "זה מצב שלWIN-WIN " אמר סקט, "אתם תומכים בחקלאים יהודים הנאבקים על פרנסתם וקיומם ובמקביל, יכולים לזכות בדירה עם נוף למקום שבקרוב יהיה בית המקדש השלישי. יחד עם זאת אתם מקבלים הטבה של 1+1 אם אתם פועלים כאן ועכשיו. זו הגרלה שפשוט אי אפשר להפסיד ממנה!"

לחצו כאן כדי להיכנס ל"הגרלת החלומות" ולקבלת 1+1 >>