Waze
Waze צילום: ISTOCK

ענקית הניווט "Waze" משיקה את השירות במטרה לסייע לעסקים קטנים לשוב ולעמוד על הרגליים. החברה תוסיף לשירות הניווט את פרטי העסקים ובכך תסייע ללקוחות להגיע אליהם בצורה נוחה ופשוטה יותר.

השירות הושק השבוע לקראת יום העסקים הקטנים שחל בשבת ברחבי העולם, והוא יופעל עד ה-7 בינואר 2021.

Waze מציעה לבעלי העסקים הזדמנות להעביר ולעדכן מידע הכולל כתובת, פרטי קשר ושעות פתיחה וסגירה, ופרטי בית העסק יתווספו למפת Waze על ידי קהילת עורכי המפה המתנדבים.

המידע יעזור למשתמשי Waze בכל הארץ לנווט בקלות למיקומי החנויות הללו באמצעות המידע העדכני ביותר, במטרה לעודד קנייה בעסקים קטנים ולתמוך בעסקים אלו.
השנה האחרונה הייתה מאתגרת עבור קהילת העסקים הקטנים, כאשר רבים נאלצו לצמצם את מספר העובדים או להשהות את פעילותם בגלל מגפת הקורונה. עכשיו יש לבעלי העסקים הזדמנות לנסות ולבסס מחדש את עסקיהם על ידי פרסום פרטיהם באפליקציה.

קמפיין זה מהווה חלק מהתגובה לפרוץ נגיף הקורונה והמאמץ האסטרטגי של Waze למצוא דרכים למנף את מוצריה ואת המפה כדי לשרת טוב יותר את הקהילות, ולאפשר לעובדים, משתמשים ושותפים לסייע לארגונים הקרובים ללבם.

"אנחנו יודעים שעסקים קטנים באמת נפגעו קשה השנה כתוצאה מהמגפה", אמרה דני סימונס, מנהלת שותפויות במגזר הציבורי ב-Waze. "מוקדם יותר השנה השקנו תגי מיקום שיעזרו לעסקים מקומיים להראות אם הם מציעים שירות איסוף מבלי לצאת מהאוטו וללא מגע, מה שמאפשר לנהגים לאסוף בבטחה את המצרכים או את המשלוח. אנחנו רוצים להקל עוד יותר על הנהגים להגיע לעסקים האלה ולתמוך בכלכלה באמצעות קניות מקומיות".