נתניהו בנתב"ג
נתניהו בנתב"גצילום: קובי גדעון /לע"מ

במהלך טקס קבלת הטיסה הראשונה של "פליי-דובאי" בישראל, כתב רשת הטלוויזיה הממלכתית של דובאי ערך ריאיון קצר לראש הממשלה בנימין נתניהו ושאל אותו על מועמדותו לפרס הנובל.

הכתב מרואן אלחל: "ברכות על המועמדות לפרס נובל לשלום יחד עם הוד מעלתו השייח' מוחמד בן זאיד. מזל טוב. מה אתה אומר על זה?".

ראש הממשלה נתניהו השיב: "דייוויד טרימבל, מקדם שלום אמיתי שזכה בפרס נובל לשלום, ולא בכדי, זה שהוא יגיש את המועמדות זה כבוד גדול ואני מתכבד לחלוק את הכבוד עם השייח' מוחמד בן זאיד".

נתניהו על מועמדותו לנובל: כבוד גדולדוברות

כאמור, נתניהו הגיע לנתב"ג כדי להשתתף בטקס קבלת הפנים לטיסה המסחרית הראשונה של חברת "פליי דובאי" מאיחוד האמירויות.

''זו הטיסה המסחרית הראשונה מדובאי לישראל, וזו טיסה היסטורית משום שהיא פותחת עכשיו עשרות טיסות בשבוע לדובאי, לאיחוד האמירויות, לבחריין, וגם למזרח, פטור מוויזה מצטרף לזה", סיפר ראש הממשלה.

''יש כאן פתיחה עצומה של המסחר, הכלכלה והתיירות, ובעצם מזרח תיכון שהוא באמת חדש ושונה. מפגש בין עמים, גם מפגש בין מנהיגים. אנחנו מפוררים את הסכסוך הישראלי-ערבי והופכים אותו לשת"פ ישראלי-ערבי, ליצור לא רק עתיד חדש, אלא הווה חדש, ועושים זאת במהירות מסחררת. אני חושב שכל העולם מסתכל ומבין שאנחנו עושים כאן היסטוריה, וכולנו יכולים לברך על כך'', הוסיף נתניהו.