אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןדוברות

על פי תוצאות סקר המנדטים שפורסם ב־103fm, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו שומרת על מקומה בראש עם 30 מושבים, בעוד מפלגת כחול לבן בראשות שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ שהייתה יריבתה הצמודה, עומדת על 9 מנדטים.

המפלגה השנייה בגודלה, על פי הסקר, היא ימינה בראשות נפתלי בנט, אשר שומרת על גובהה עם 22 מושבים. עוד עלה מתוצאות הסקר כי מפלגת ישראל ביתנו קיבלה 7 מנדטים בלבד.

חבר הכנסת אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, שוחח עם ניסים משעל ב־103fm והגיב בתחילת דבריו על תוצאות הסקר: "ברור שנתניהו מכוון לבחירות בין מרץ ליוני. לא הייתי באמת מסתכל על סקרים, אי אפשר לחיות רק על פיהם. אם מנהיג פוליטי שאין לו חזון ולא מסתכל על התמונה הרחבה, זה לא משנה. איזה מדינה אנחנו רוצים לראות?".

עוד הוסיף ליברמן: "אני רואה את עצמי מחליש את שלטונו של נתניהו, עמדנו בכל הבטחותינו לבוחר''.

על התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "נתניהו מנסה לגנוב את הבחירות. המטרה המרכזית בבחירות הקרובות היא החלפת שלטון נתניהו וניסיון לבנות אלטרנטיבה שלטונית''.

בהמשך דבריו טען ליברמן כי בנט יחבור לנתניהו לאחר הבחירות, "חייבים אלטרנטיבה לאזרחי מדינת ישראל, אנו לא יכולים כל הזמן להתדרדר, בעשור האחרון מדינת ישראל מתדרדרת. כל אזרחיה של מדינת ישראל בני ערובה למשפט שלו".