האישה שנדקרה בליל שבת בשכונת רמת בית הכרם בירושלים ונפצעה באורח קל היא אשתו לשעבר של מנהיג הכת אליאור חן, שכונתה "האמא המתעללת".

בנה, שנעצר בחשד שדקר גם את אחיו וגיסתו, הוא אחד הילדים שנפגעו בכת ויש לו עבר של בעיות נפשיות. באירוע נפצע תינוק באורח קל והוא סובל מחבלות. שוטרים שהוזעקו, פרצו לבית ונטרלו אותו לאחר מאבק.

מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרים הוזעקו לדירה בשכונת רמת בית הכרם בירושלים, אליה נאלצו לפרוץ לאחר ששמעו קריאות מצוקה. במקום איתרו שתי נשים וגבר עם פצעי דקירה, ועצרו במקום לאחר מאבק, חשוד נוסף בחשד שתקף אותם. (כולם בני המשפחה). כל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי על ידי מד"א".

פראמדיק מד"א ליאור לוי, שהגיע למקום האירוע, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר והאישה יושבים בסמוך לכיכר ברחוב כשהם בהכרה וסובלים מפציעות בפלג גופם העליון ופעוטה שבכתה והייתה על הידיים. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים הסמוך כשמצבם קשה. בדקנו גם את הפעוטה שהייתה איתם, שלא נפגעה ולא נזקקה לטיפול רפואי. בהמשך ביצענו סריקות באזור ואיתרנו אישה כבת 45 שסבלה מפציעה קלה, חבשנו אותה ופינינו אותה במצב קל לבית החולים".