נתניהו ובנט
נתניהו ובנטצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר שערך מכון מנו-גבע מעלה כי הליכוד מתחזק בהשוואה לסקרים הקודמים ומגיע ל-30 מנדטים, ישירות על חשבון מנדטים ממפלגת ימינה. מפלגתו של נפתלי בנט נחלשת ביחס לסקרים הקודמים, אך עדיין עומדת על מספר של 20 מנדטים.

מפלגת יש עתיד-תלם בהובלת לפיד ויעלון זוכה ל-18 מנדטים. הרשימה זוכה בסקר ל-13 מנדטים, שניים פחות ממספר המנדטים הנוכחי שלה.

כחול לבן יורדת למספר מנדטים חד ספרתי וזוכה ל-9 מנדטים בסך הכל.

ש"ס ויהדות התורה זוכות כל אחת ל-8 מנדטים, כך גם מפלגת ישראל ביתנו בראשות ליברמן. מפלגת מרצ זוכה על פי תוצאות הסקר ל-6 מנדטים.

באשר לרשימות שצפויות להיוותר מתחת לאחוז החסימה – העבודה בראשות עמיר פרץ, הבית היהודי בראשות רפי פרץ, דרך ארץ של הנדל והאוזר וגשר של אורלי לוי-אבקסיס – היו זוכות כולן ל-0 מנדטים, אם היו מתקיימות בחירות היום.

בסקר נשאלו המשיבים למי היו מצביעים אם היו מתווספות שתי רשימות חדשות – האחת בהובלת ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, והשנייה בהובלת יו"ר ועדת הקורונה בכנסת, חה"כ יפעת שאשא ביטון. במצב שכזה, מפלגת הליכוד מאבדת שני מנדטים ויורדת ל-28 מנדטים, כך גם ימינה שיורדת ל-18 מנדטים. מפלגת יש עתיד-תלם יורדת ל-15, כחול לבן יורדת ל-7.

חולדאי צפוי לזכות, על פי הסקר, ב-7 מנדטים, שאשא-ביטון צפויה לזכות ב-5 מנדטים, ואילו מרצ מתקרבת להתנדנד על אחוז החסימה, ובקושי עוברת את רף ארבעת המנדטים.