ח"כ שלמה קרעי ביקר במערת המכפלה
ח"כ שלמה קרעי ביקר במערת המכפלהצילום: עצמי

חה"כ שלמה קרעי, ביקר היום (ראשון) בישוב היהודי בחברון ובעיר קריית ארבע ושמע על ההתפתחויות ועל התוכניות לעתיד.

בביקור במערת המכפלה, בהנחייתו של ראש מועצת הישוב היהודי בחברון, הרב הלל הורוביץ, אמר ח"כ קרעי "תמיד מרגש להגיע למערת המכפלה ובפרט בתקופה שבה אנו קוראים בפרשות השבוע על מקום קבורתם של אבותינו ואמותינו.

המקום הזה פתוח ליהודים בכל יום ובכל שעה וכך צריך להיות בכל מקום קדוש לעם היהודי. גם את אולם יצחק במערה יש לפתוח באופן סדיר ליהודים. האפליה הזו לא יכולה להימשך".

קרעי הוסיף "אני מקווה שעבודות ההנגשה של המערה תתקדמנה במהרה, ובהמשך שיפוץ וקירוי המערה, בד בבד עם פריחה ושגשוג של היישוב היהודי בקרית ארבע ובחברון. כך יוכל כל יהודי החפץ בכך להצטרף למאות האלפים המבקרים במקום מידי שנה, בנגישות ובנוחות ותוך קידום התיירות באזור". הסיור אורגן על ידי יגאל דילמוני מנכ"ל מועצת יש"ע.

ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן אמר, "שמחנו לארח הבוקר את חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד. חבר הכנסת קרעי משקיע שעות רבות מזמנו לפיתוח ההתיישבות. במהלך הפגישה שוחחנו עם חבר הכנסת קרעי על השקעה וסיוע לקרית ארבע במגוון תחומים והוא ניאות לנסות ולסייע. שיתוף הפעולה הפורה בין שרי הממשלה וחברי הכנסת מכל המגזרים למועצה קרית ארבע הוא מבורך ובשבועות הקרובים צפויים לבקר בקריה לא מעט מהם שמצד אחד יראו את הפיתוח של קרית ארבע ומצד שני יסייעו לנו כל אחד לפי יכולתו"