תיעוד: נתי חדד יוצא מהכלא

נתי חדד, הישראלי שהורשע ונכלא בתאילנד והועבר לפני כחצי שנה ארצה להמשך ריצוי עונשו בישראל שוחרר הבוקר (ראשון) מבית הכלא בארץ לאחר ניכוי שליש מתקופת מאסרו.

בצאתו מהכלא אמר חדד, "אני רוצה להודות לכולם, לעם ישראל היקר, לאנשים המדהימים שעשו הכל כדי להחזיר אותי לישראל, אני רוצה להודות לאמא המדהימה שלי, אני רוצה להודות לבורא עולם שאני על הרגליים ואני עומד כאן היום".

"אני רוצה להודות לאנשים התומכים, להוכיח את האמת שאני אדם טוב ולא עשיתי שום דבר, כל החיים שלי עזרתי לאנשים ובזכותכם אני מוכיח את החפות שלי", הוסיף חדד.

תודה מיוחדת הוסיף חדד לשרת המשפטים לשעבר איילת שקד שפעלה רבות בעניינו, "אני רוצה להודות לכל מי שהחזיר אותי לארץ, במיוחד לאיילת שקד שעשתה הכל כדי להחזיר אותי. היא הבינה את הסיפור האמתי שישבתי בכלא חף מפשע".

רפאל טרבלסי, חבר מועצת העיר טבריה לשעבר שליווה את המשפחה, מסר "ברוך מתיר אסורים, נתי, תודה על סיוע לעשרות אלפי ישראלים במשך שנים. עכשיו הזמן לנוח עם הלביאה - אמא נורית והמשפחה היקרה שנלחמו עליך מול כל מי שאפשר".

"כמי שמלווה מקרוב את המשפחה, יודע כמה אתה אהוב בקרב חבריך ובני משפחתך, חייב לציין לשבח את שרת המשפטים לשעבר ח"כ איילת שקד שסייעה בכל הכוח להביא לרגע מרגש זה, שחרורו", הוסיף.