הפגנת שמאל בבלפור
הפגנת שמאל בבלפורצילום: Yonatan Sindel/Flash90

ליבי רז, פעילת שמאל קיצוני נלהבת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, קראה אתמול (שבת) בחשבון הפייסבוק שלה לרצוח את ראש הממשלה.

רז מציגה עצמה כ"בעלת 2 תארים מאוניברסיטת ת"א ועוסקת בהוראת השפה האנגלית בכל רמה", ובחשבון הפייסבוק שלה משתפת פרסומים רבים ממחאת הדגלים השחורים נגד ראש הממשלה נתניהו.

אמש, כאמור, היא קראה לרצוח את ראש הממשלה. "שמישהו ירצח אותו כבר הלוואי", הגיבה רז לשידור חי שהועבר בפייסבוק. "כמו שהוא הסית נגד רבין. חולארה ביבי, מנוול, שנוא העם, שקרן".

העיתונאי שילה פריד, ששיתף את התגובה החמורה, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מורה לאנגלית, אשת חינוך בישראל קוראת ומצפה שמישהו יקום ויפגע בנתניהו. מה יש לומר".

היום מסרה רז בתגובה כי "מדובר בפליטה מטורפת, בלהט הרגע מעצבים מטורפים. אני אנטי אלימות והיה אסור לי לכתוב כך על אף אחד. אני לוקחת אחריות ומתנצלת על הדברים".

אולם אין זאת הפעם הראשונה שמתבטאת כך רז. גם נגד תומכי נתניהו היא הסיתה: "ביביסטים תמותו בקבר המונים יחד עם ביבי. שתתנקה המדינה מזבל אנושי כמוכם", כתבה בעבר.

ראוי לציין כי על החתולה שלה היא נוהגת להתבטא אחרת. "מתה על החתולה החכמה ביותר שראיתי אי פעם", כתבה. "בת אדם שמבינה הכל. עדינה, אצילית, מקשיבה, רק לא יודעת לדבר".