זוגיות
זוגיותistock

"חיפשתי כמה שנים את הנישה שלי בתחום הטיפולי ופשוט התאהבתי בתחום של לעבוד עם בנות רווקות", מספרת חני רובין, פסיכותרפיסטית, ובוגרת מסלול הכשרת מאמנות של מכון עומק הקשר.

חני המשיכה לעבוד במכון לאחר סיום הקורס, וכבר זכתה ללוות בת לנישואיה. לא מעט בנות חייבות לה את הרוגע וההתקדמות שהן מרגישות כעת בפגישות.

"יש בזה משהו כל כך מספק, וכל כך אמיתי. הן צריכות לברר לכאורה משהו חיצוני להן- הן רוצות להתחתן- אבל בפועל העבודה היא כל כך פנימית. הן מבררות מי הן, מה הרצונות שלהן, מה הגבולות שלהן, מה הן מחפשות. להתחיל לחלום -אפילו- בגדול! או להתמודד עם דברים שאולי חסמו אותם עד עכשיו, ועכשיו זו הזדמנות טובה לשחרר אותם".

מכון עומק הקשר, מרכז מוביל לאימון רגשי לקראת נישואין, זכה ללוות עד עתה כ-800 בנות לחופה, ועכשיו, פותח את שעריו לעוד שותפות. אכפתיות, רגישות, חיוביות ובעלות עין טובה שרוצות להיות חלק מהדרך אל הבית.

גם אם יש לך רקע, וגם אם לא, הקורס הזה יתן לך משהו אחר, משהו שיאפשר לך להוציא את הכוחות שלך אל הפועל כבר מיד אחרי הקורס.

"הקורס הזה הקפיץ אותי באמת. יצאתי ממנו מטפלת פי אלף יותר טובה בגלל שהיה שם את הצד האימוני. זה היה מאוד פרקטי, דברים שבפועל -בשטח- עובדים, וזה דבר שהדהים אותי ממש" משתפת חני.

במהלך הקורס תתנסי בשעות רבות של אימון, הן כמאמנת והן כמתאמנת.

ההתנסות קריטית כדי לצבור קילומטרז' של אימון בהדרכה, ולהתמקצע באופן יסודי. לצאת לדרך כמאמנת עם ניסיון וביטחון. הקבוצה הקטנה והאישית היא זו המאפשרת עבודה בפינצטה. ייחודית לכל אחת. זאת על מנת שכל אחת תמצא את הדרך המיוחדת שלה לאמן באופן מקצועי, אימון רגשי עמוק, שנותן תוצאות.

"רוב הקורס באמת הוא אינטראקציה, להתאמן ביחד. הרבה פעמים התחלקנו לזוגות, ועשינו תהליכים אחת על השנייה. היו פעמים שפשוט עלו דברים בקורס ולקחנו אותם הביתה, והתקשרנו אחת לשניה ואמרנו, 'יאללה, לא סיימנו את זה בשיעור, בואי נדבר!'. פשוט ראינו מתחילת הקורס עד סוף הקורס נשים שעברו תהליכים מאוד משמעותיים. זה יכול להיות במערכות חיים אחרות בחיים שלהן, זה יכול להיות לגבי עבודה..." מרחיבה חני.

כמובן, העבודה האינטנסיבית ביחד הובילה לקרבה מיוחדת. "הקבוצה הייתה מהממת. היינו שש נשים… זו לא היה קבוצה תמיכה שלי, של חני, אבל בתכלס זה כן. זה מאוד עזר. אם זו היתה התמיכה שלהן, או לראות את הדברים הטובים שבי. זו הייתה חוויה מאוד מאוד אמיתית. מאוד של עבודה, לא תמיד פשוטה. היו לי את הרגעי משבר שלי, אבל בפועל זה באמת היה מדהים".

והסיפוק? אינסופי. "אני רואה אותן מצליחות ומתקדמות, או יוצאות עם חיוך, שיש להן חוויה של דייטים טובים, הן מצליחות להתגבר על משהו…", אומרת חני באושר.

"הסטאז' היה החוויה הכי חזקה". מצטרפת סיגל בעיניים בורקות "ממש לאמן בנות!". סיגל בוגרת מחזור א', המשיכה לעבוד במכון לאחר סיום הקורס וזכתה כבר ללוות 5 בנות לחופה.

במכון מגוון מאמנות. ישנם נשואות צעירות, שהיו שם ממש לפני רגע. אלו ממש מבינות מה קורה בשטח. הן יכולות לגמרי להזדהות, ולבוא נקיות. בלי עצות. לעזור לבת לחצוב את התשובות מתוכה, שיהיו אמיתיות לה.

לעומתן יש מאמנות שכבר מחתנות ילדים. בהן יש תבונה וניסיון חיים, והרבה סבלנות והכלה שנרכשו במהלך החיים. רוצה להיות שותפה איתנו? רוצה לפרוץ מחסומים ולעזור לנו במשימה הקריטית בדור הזה?

אנחנו מחכים לך כאן!