קצת פחות מחצי שנה לאחר פטירתו של נשיא ישיבת ההסדר בתקוע, הרב עדין אבן ישראל (שטיינזלץ) זצ"ל, זכו היום (שלישי) תלמידיו להוציא לאור תפילה שהרב זצ"ל חיבר בצעירותו.

מדובר בתפילה יחודית ומרגשת שיש בה את כל האלמנטים של ההתחדשות החסידית שהרב חלם לחולל.

הרב מיכל פאלק, ראש ישיבת ההסדר בתקוע, סיפר "התפילה הזו היא אחת מהתפילות המוקדמות שהרב עדין כתב. יש בתפילה הזו ניסוח תמציתי ורדיקלי של הצורה בה הרב ראה את דמותו של היהודי השלם. זו לא תפילה לחיים שקטים ויפים זו תפילה של יהודי שבאמת לוקח את העסק ברצינות".

"כאשר קוראים את התפילה הזו מבינים לא רק מה אנחנו צריכים לבקש מהקב"ה אלא גם איזה סוג יהודים אנחנו נדרשים להיות. מפעים לראות שהחלומות הללו בניסוח הכי ממשי ופשוט היו נחלתו של הרב כבר בגיל צעיר ומדהים לא פחות שהוא אף פעם לא התייאש מהם. כל חייו היו חטיבה אחת שמוקדשת לאורייתא, קודשא בריך הוא וישראל כפי שהם מתקשרים עם העולם", הוסיף הרב פאלק.

הרב פאלק סיכם את דבריו בשמחה שהתפילה מתפרסמת ורבים כל כך מתעניינים בה ומתעוררים בזכותה לעבודת ה'. "אני מזמין את כל מי שקורא אותנו לקחת את התפילה הזו אל סידור האישי שלכם ולהצטרף לחלומות ולתשוקות שיש בתפילה הזו וכמובן לעשות הכול כדי להדביק אנשים אחרים בהתעוררות הזו".