YouTube
YouTubeiStock

אנחנו מתקרבים לסופה של השנה הלועזית, והעובדה שנותר עוד כמעט חודש לא מונעת מיוטיוב לשחרר את סיכום השנה שלה. סקרנים לשמוע מה התוצאות? גם אנחנו.

במקום הראשון, עם למעלה מ19 מיליון צפיות, נמצא השיר 'בחלומות שלנו' של דודו אהרון ועדן מאירי. במקום השני עם חצי מיליון צפיות פחות, נמצא השיר 'שלמים' של עידן רפאל חביב. (ספוילר - תזכרו את השם הזה, כי הוא יחזור שוב בהמשך).

את החמישיה הראשונה סוגרים סטטיק ובן אל עם נסרין קדרי בשיר 'חביב אלבי', נועה קירל עם השיר 'מיליון דולר' ונציג המגזר היחיד ברשימה – חנן בן ארי ב'אם תרצי'.

את החמישיה השנייה פותח השיר 'ואז את תראי' של דולי ופן מארחים את דיקלה ועוד זמר שכבר הזכרנו למעלה – עידן חביב. מיד אחריהם מגיע אייל גולן עם 'לעשות איתך שלום, השיר 'Ana Lamma Bheb' של הזמר הסורי Amjad Jomaa.

את העשיריה הראשונה סוגרים עומר אדם ועדן בן זקן עם 'קוקוריקו', ואחרונה חביבה אלה לי, יוצאת הכוכב הבא, עם 'זוט אני'.

גם בגזרת הסרטונים ניתן לראות שכמו בספוטיפיי, גם כאן 'כאן 11' גבוה בצמרת, כש'עלייתו ונפילתו של שם טוב האבי' כבש את המקום הראשון בדירוג הסירטונים הטרנדיים של יוטיוב עם למעלה מ-2 מיליון צפיות. והפרק הראשון של הסדרה 'מנאייכ' נמצא במקום החמישי והמכובד.

כמו שבוודאי שמתם לב, הנוכחות של זמרי המגזר ביוטיוב חלשה יותר מאשר בספוטיפיי, אך ניתן להתנחם בעובדה שאחד היוצרים של השיר 'שלמים' שהגיע למקום השני, וגם זכה בתואר שיר השנה, הוא עקיבא.