חוגג. יעשה היסטוריה?
חוגג. יעשה היסטוריה?צילום: פלאש 90

בעוד מספר ימים אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, תיעשה היסטוריה כשבראש מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים יעמדו יחד בעלים יהודי ומוסלמי.

מי שמנסה לעשות כל שאפשר בכדי למנוע את דו-הקיום וההשקעה הכספית הגדולה בקבוצת הכדורגל של בירת ישראל, היא רשת אל-ג'זירה ולמעשה כל מי שטוען לגזענות כלפי בית"ר ירושלים כשבפועל הם הם הגזענים האמיתיים.

לאחר ההפסד ביום שני האחרון למכבי חיפה, רוססו כתובות גרפיטי על הקיר החיצוני של אצטדיון טדי שבבירה. בכתובות אלו נכתב נגד השקעת איחוד האמירויות והכתובות יוחסו לאוהדי בית"ר ירושלים, חברי ארגון האוהדים 'לה-פמיליה'.

כמובן שאין אף הוכחה לכך שהכותבים היו אוהדי בית"ר, כאשר ישנו סיכוי סביר שמדובר דווקא בניסיון של אוהדי קבוצות אחרות להפליל את אוהדי בית"ר בכדי למנוע מהעסקה היקרה להתרחש ובכך למנוע מבית"ר להתחזק כלכלית ומקצועית.

למעשה, ברשתות החברתיות ישנו רוב גדול ומכריע לטובת העסקה עם איחוד האמירויות בקרב אוהדי בית"ר.

עם זאת, את רשת הטלוויזיה של אל-ג'זירה לא עניינו מעולם העובדות והאמת כאשר אלו דיווחו כי אוהדי בית"ר הם שרוססו את הכתובות הגזעניות נגד העסקה המתבשלת עם איחוד האמירויות ואמרו כי זו הוכחה לכך שהעסקה צריכה להתבטל.

הידיעה עלתה גם בחשבון הטוויטר של הרשת הערבית, שם יש לה יותר מחמישה מיליון עוקבים, ובבית"ר לא שתקו והגיבו בהודעה באנגלית.

"הגרפיטי הגזעני שרוסס על הקירות של אצטדיון טדי הוא ההוכחה החזקה ביותר לצורך בשיתוף פעולה עם מוסלמים ועם העולם הערבי במלחמה נגד הגזענות", נכתב בהודעת בית"ר, "שיתוף פעולה שיוכיח לכל העולם ולכמה גזענים שיהודים ומוסלמים יכולים לעשות דברים נפלאים ביחד".

עוד נכתב בהודעת בית"ר כי "לפירות השלום ייקח אולי זמן להבשיל, וכשהם יבשילו זו תהיה הוכחה לשיתוף הפעולה עם איחוד האמירויות, בחריין ואחרים. זה שיתוף פעולה מרגש וחשוב, שמתכתב באופן ישיר עם הערך העליון שקבע משה חוגג מאז רכש את המועדון, ומתנגד לגזענות ולגישה לא סובלנית".