דודי אמסלם: "גנץ נגרר, השיג שני רכבי האודי 8"ערוץ כנסת

שר הדיגיטל דודי אמסלם (הליכוד) תקף בחריפות את שר הביטחון בני גנץ ואת יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד.

בנאום במליאה לקראת ההצבעה על פיזור הכנסת אמר אמסלם "את בני גנץ שום דבר לא מעניין, הוא נגרר. אין לו עמוד שדרה בכלל. הוא לא מבין בענייני תקציב. מה שמעניין את גנץ זה הרוטציה. זה לא ישראל לפני הכל, זה גנץ לפני הכל.

"הדבר היחיד שגנץ השיג זה שני רכבי האודי 8, הוא אמר שהוא רוצה לעבור בכביש 1 ושיזהו אותו שהוא החליפי, אה עוד דבר - נלחמת למען הוד בצר, מה אתה צריך את משרד ראש הממשלה החליפי אם יש לך את משרד הביטחון? מה בצר עושה? מסרק אותך? מסדר לך את העניבה?''.

השר אמסלם פנה ליאיר לפיד ואמר לו ''אתה פרופסור להפצת רעל, מתפרנס מהקורונה. אדם שחי על שנאה''.

מליאת הכנסת התכנסה בצהריים (רביעי) לדיון ולהצבעה על החוקים לפיזור הכנסת ה-23. לפי שעה צפוי רוב של 61 חברי כנסת בעד פיזור הכנסת, לעומת 54 חברי כנסת שיצביעו נגד סיעת רע''מ צפויה להיעדר מההצבעה.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר "החודשים האחרונים היו קשים. הם לא היו קשים רק בגלל המשבר הבריאותי. הם לא היו קשים רק בגלל החורבן הכלכלי. הם היו קשים בגלל עומק המחדל של הממשלה הזו. המגיפה חשפה את הקרביים של אופן קבלת ההחלטות בממשלה הזו.

''אתם מסכנים את חיינו. אתם מסכנים את הכלכלה שלנו, מזניחים את ההורים שלנו, שורפים את העתיד של הילדים שלנו. החודשים האחרונים היו קשים בגלל המגיפה, אבל גם כי עומק השבר נחשף. המחיר של המחדל שלכם הוא לא רק הסגרים, לא רק מאות אלפי מובטלים ופשיטות רגל של בעלי עסקים קטנים שמפעל חייהם פשוט קרס. המחיר של המחדל הוא הריסוק המוחלט של אמון הציבור הישראלי בהנהגה שלו. ההבנה הכואבת שבממשלה הזו אין מבוגר אחראי. יש מבוגר, אבל הוא לא אחראי", אמר לפיד.

לפיד: אזרחי ישראל איבדו שליטה על חייהםערוץ כנסת