עמותת ׳משפחה אחת׳ המסייעת לאלפי נפגעי טרור, חיילים ואזרחים, תקיים בימים הקרובים את מבצע ההתרמה השנתי ולקראתו הפיקה קליפ מרגש ללהיט ׳סופה׳ אותו ביצעו הזמר עמיר בניון, בתו נעמי בניון והמשפחות השכולות.

הזמר עמיר בניון ובתו נעמי אשר נחשפו לפעילות ׳משפחה אחת׳ נרתמו בצורה מלאה ובהתנדבות על-מנת להפיק את הקליפ המרגש.

בין המשפחות השכולות אשר השתתפו נמצאים דביר שנרב אשר שכל את אחותו ונפצע בעצמו בפיגוע טרור, דרור ויינברג ששכל את אביו בפעילות מבצעית, רועי פוגל ששכל את הוריו ושלושת אחיו, אדל בנט ששכלה את בעלה, לורן בלום אשר נפצע אנוש בפיגוע, סיוון אוחיון אשר שכלה את בעלה, נטע בן ארמון אשר שכלה את אחותה, ענב מלמד אשר שכלה את אביה, אוהד טהרלב אשר שכל את בנו, תחיה זגה אשר שכלה את אביה, טל עובדיה אשר שכלה את בעלה ודניאל מנגיסטו אשר נפצע קשה בפעילות מבצעית.

בשל משבר הקורונה המתמשך יוצאת עמותת ׳משפחה אחת׳ במבצע לגיוס תרומות תחת הכותרת - אין חיסון לכאב - במיוחד עכשיו מתגייסים למען נפגעי הטרור. הקושי שחוות המשפחות בימי שגרה מתגבר משמעותית בימים של סגר, בידוד וריחוק חברתי.

׳משפחה אחת׳ הוקמה ע״י שנטל ומרק בלזברג למען נפגעי הטרור ובני משפחותיהם בישראל. העמותה מחבקת את מי ששכול, פציעה גופנית או פגיעה נפשית שינו את עולמו – ודואגת שלעולם לא יתמודד לבד לכל החיים.