כהן חוגג שער מוקדם הערב. יעפילו בשבוע הבא?
כהן חוגג שער מוקדם הערב. יעפילו בשבוע הבא?צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

במרחק נגיעה. תיקו, זה מה שמכבי ת"א צריכה לעשות בשבוע הבא בכדי להעפיל לשלב הבא של הליגה האירופית, מפעל הכדורגל השני בחשיבותו באירופה, שלב 32 הגדולות של המפעל.

תיקו, זו הייתה תוצאת המשחק הערב (חמישי) של המכבים מת"א מול קרבאח האזרית במשחק שנערך בטורקיה בשל מלחמת האזרחים המתקיימת באזרבייג'ן בימים אלו ובשל סירובה של אופ"א לאשר קיום משחקים במדינה המוכה והחבולה.

מכבי יכולה הייתה להבטיח העפלה אל השלב הבא במפעל היוקרתי כבר הערב ואף הייתה קרובה לעשות זאת כאשר עלתה ליתרון חוץ חשוב מאוד בדקה ה-22 משער בבעיטת עונשין מ-11 מטרים של יונתן כהן. בצירוף התוצאה מהמשחק המקביל בבית, בו ניצחה ויריאל הספרדית את סיבאספור הטורקית בתוצאה 0:1, מכבי הייתה יכולה להגיע למחזור האחרון בשלב הבתים רגועה וכשהיא כבר בשלב הבא.

לרוע מזלה, רבע שעה אחר כך הצליחה קרבאח להשוות את התוצאה, במה שהיה לשער האחרון במשחק ולנקודה הראשונה שזו משיגה בשלב הבתים של המפעל.

מכבי מפספסת הזדמנות גדולה כשמלבד העובדה שליריבה הערב לא היה על מה לשחק כשאיבדה כל סיכוי להעפיל לשלב הבא, זו גם אירחה את המשחק במקום שהוא אינו ארצה וגם עלתה לשחק בסגל חסר מאוד בגלל נדבקים בנגיף הקורונה. נקווה שהיא לא תצטער על כך בשבוע הבא כשתארח את סיבאספור למשחק על הכרטיס לשלב הבא, שלב 32 הגדולות של אירופה.