אבוקסיס. עוד משחק ללא ניצחון
אבוקסיס. עוד משחק ללא ניצחוןצילום: פלאש 90

זה לא נגמר, זה רק הסוף. מאז הודיעה הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, על עזיבתה את המועדון אותו הובילה לליגת העל ולשלוש אליפיות רצופות, נראה כי קבוצתה רק מתדרדרת ממשחק למשחק ומעונה לעונה.

הערב (חמישי) האריכה באר שבע, מחזיקת גביע המדינה, את רצף המשחקים שלה ללא ניצחון לתשעה כאלה בכל המסגרות יחד כשהובסה בעוד תצוגת משחק חלשה במיוחד מול סלביה פראג הצ'כית במסגרת המחזור החמישי של הליגה האירופית.

אף אחד לא באמת ציפה לניצחון של הדרומיים מבירת הנגב כשזו עלתה לשחק ללא שניים משחקניה החשובים אלטון אקולטסה ומיגל ויטור הפצועים אך קיבלה בחזרה להרכב את ז'וסוואה הפורטוגלי שהושעה בשל התנהגות אלימה שלו כלפי חבר לקבוצה ולאחר שביקש סליחה, החסיר שני משחקים ונקנס.

ובכל זאת, גם להפסיד צריך לדעת איך.

באר שבע ספגה צמד שערים ב-5 דקות במחצית הראשונה לאחר טעויות של שוערה וההגנה שלה, ולא היוותה יריב ראוי לצ'כים שהפסידו לבאר שבע במשחק הקודם ביניהן בסיבוב הראשון בארץ בהפתעה גדולה בתוצאה 1:3. הערב זה נגמר כמעט באותה התוצאה רק בלי שהצ'כים ספגו - עם 0:3 משפיל ובלי שום קושי מצידה של האורחת הישראלית.

הניצחון מעלה את סלביה פראג אל השלב הבא עוד לפני המחזור האחרון בשבוע הבא. באר שבע? זו תסיים בשבוע הבא את המסע האירופי שלה העונה כשהיא למעשה חסרת כל סיכוי להמשיך אל השלב הבא.

מי זוכר שרק לפני שלוש שנים עשתה זו את אחת מהעונות הגדולות ביותר של קבוצה ישראלית במפעל השני בחשיבותו באירופה כשהגיעה עד לשלב 32 האחרונות עם ניצחונות על אינטר האיטלקית?

האם כדור השלג ייעצר או שהפועל באר שבע תחזור למקום בו הייתה לפני עידן אלונה ברקת? ימים יגידו אבל בינתיים התחזית עבורם קודרת מאוד.