שבת הארגון של תנועת הנוער אריאל הסתיימה הערב (מוצאי שבת) בסימן הנושא הנבחר "כי אני יהודי" זאת לאחר חודש של פעילות בהובלת קומונריות וקומונרים ב-156 סניפי התנועה ברחבי הארץ.

מזכ"ל תנועת נוער אריאל דביר עמיאור אמר למקבלי ומקבלות השם החדש "בניה", "בחודש זה התעמקנו ועברנו מסע של בירור והבנת הזהות היהודית שלנו כפרטים וכלל, ההבנה שאנו יהודים, שיש לנו אחריות, תפקיד ואנו עם סגולה".

עמיאור הוסיף, "אנחנו הולכים והולכות עם זה לכל מקום שאנו נמצאים ונמצאות בו גם בתחושה וגם במעשה. גם ברגעים של קושי וצמצום, של אתגר וניסיונות להתעלות על עצמינו, אם נזכור שאנחנו בנים ובנות של הקב"ה אנחנו נישאר עם הכח ומתוכו נפעל, נגדל ונביא גאולה. אנחנו הילדים של מלך מלכי המלכים!! יש יותר גדול מזה?! להיות קרובים אליו כבנים?!

בניה- מצד אחד- אנו בנים של ה' וזאת עובדה בלתי ניתנת לשינוי. מצד שני - אנו בוחרים בזה- בוחרים ומקבלים בשמחה את התואר בני ה'.

בעצם הקריאה שלנו כתנועה בשם בניה כשם של השבט החדש, אנו באים ואומרים שאנו שמחים וגאים בהיותנו בני ה' ומקבלים את זה עלינו באהבה עם כל הזכויות, החובות והאחריות ומתוך כך
יוצאים להשפיע על עמ"י והעולם. אני גאים ושמחים להגיד: אנו בני ה'.

בניה. שנזכה להרגיש את הקרבה והשמחה והגאווה היהודית בכל רגע ורגע ובמיוחד בשעת דחק זו כשאנו יושבים על המשבר- עוד יותר נתחזק בתחושה הזאת שאנו מושגחים ושאבא נושא אותנו על הכתפיים.
בציפייה לבניין אריאל".