הרזייה
הרזייהistixk

מחקרים מראים שמעל 90% מהאנשים שעושים דיאטות, חוזרים למשקל הקודם ואפילו עם בונוס. יש לזה גם סיבות פסיכולוגיות וגם מדעיות אך זה לא המקום לפרט אותן.

חשבתם על ניתוח? גם לגבי ניתוחים, המחקרים מראים שאחוז גבוהה מאוד חוזר למשקל ותתפלאו, גם כאן זה עם בונוס.

אז מה הפתרון? הפתרון נעוץ בשורש הבעיה. הבעיה הראשונה היא שהמטרה של דיאטות זה ירידה במשקל.

הבעיה השנייה היא שלא בטוח שהבנתם מה הבעיה הראשונה.

שימו לב ותהיו מרוכזים כי יש סיכוי שאם תבינו על מה אנחנו מדברים, תוכלו לצאת ממעגל הדיאטות אחת ולתמיד.

לעשות סוף לדיאטה עם צוות "השביל החדש" ולקבלת פרטים נוספים לחצו כאן

רובנו יודעים מה משמין, מה בריא ואולי גם מה צריך לעשות כדי להרזות, אלה שבפועל לרובנו הידע הזה ממש לא עוזר. עודף משקל הוא התנהלות תזונתית לא נכונה שחזרה על עצמה לאורך זמן והפכה להרגל. גם אם נעשה מאמץ (דיאטה) במטרה לרדת במשקל (ולא חשוב באיזה אופן), במוקדם או במאוחר נתעייף, ואז נחזור להרגלים הקודמים וגם למשקל הקודם (ובדרך כלל עם בונוס).

להרגלים האלה קוראים "שביל".. כמעט כולם רוצים לפתור את התוצאה (עודף המשקל) בעזרת דיאטה, ולא חושבים לפתור את הגורם – השביל שהוביל לעודף המשקל. התוצאה, לצערנו, ברורה מראש – הם מתאכזבים שוב ושוב.

כשאנחנו בדיאטה אנחנו מפעילים את כוח הרצון, אבל בשלב מסוים כוח הרצון יתעייף ואז נעבור למצב של "אני לא בדיאטה", וכש "אני לא בדיאטה" אז אני "משחרר" עד הדיאטה הבאה. כל לופ כזה עולה לנו בכמה קילוגרמים שנשארים איתנו, וגם בלא מעט אכזבה ותסכול. אבל הבעיה החמורה יותר היא שבסבב הבא יהיה לנו קשה יותר לרזות וקל יותר להעלות שוב במשקל.

הדרך היחידה לצאת ממעגל הדיאטות וההשמנה אחת ולתמיד היא באמצעות בניית שגרת תזונה נוחה ונכונה בלי להיות בסטרס כל היום לגבי המשקל.

לעשות סוף לדיאטה עם צוות "השביל החדש" ולקבלת פרטים נוספים לחצו כאן

3 המיתוסים שמונעים מאיתנו לשמור על משקל תקיןהשביל החדש


מה הדרך היחידה לצאת מהמעגל של הדיאטות?

כדי שנרד במשקל – וגם נשמור עליו – חייבים לקרות שני דברים:

1. לשנות את המטרה שלכם

בכדי להצליח לרדת במשקל ולשמור עליו לכל החיים אתם חייבים לשים לעצמכם מטרה 1 ויחידה והיא בניית שגרת תזונה נוחה ונכונה. לדוגמא למקם ארוחות בשעות קבועות ולהרגיל את עצמנו לאכול רק בזמן הארוחות. חשוב לזכור שלבנות הרגל לוקח זמן, אבל לאחר שמטמיעים אותו, זה הופך לקל ונוח.

2. להפסיק לצום ולהרוס את הגוף ולהתחיל ליצור איזון תזונתי

עיקרי הקושי בירידה במשקל הוא להפחית את צריכת הקלוריות בלי להחסיר ערכים תזונתיים הכרחיים שיגרמו לחשקים ולאיבוד שריר. הפתרון לכך הוא להבין: א. מה ההבדל בין תזונה לאוכל. תזונה= מה שהגוף צריך. אוכל = כל מה שנכנס לקיבה שלנו. ב. מה האבות מזון שהגוף שלנו צריך, מתי צריך לאכול כל דבר, כמה צריך לאכול ואיך זה נכנס לחיים שלכם בצורה טבעית בלי לעמוד ולבשל כל היום במטבח.

בפועל, אם לא נכניס את כל הערכים התזונתיים לגופינו, אנחנו נרגיש את זה בצורת חשקים ורעב בלתי נשלט והתוצאה כמובן ברורה. לכן יש לבנות סדר יום תזונתי קבוע המותאם לאורח החיים שלנו.
וזה בדיוק מה שצוות ״השביל החדש״ מתמחה בו.

רוצים לדעת עוד איך לעשות סוף לדיאטות שלכם?
ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: