אוהדי בית"ר ביציע
אוהדי בית"ר ביציעצילום: באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים מצפים לבשורות באשר לחתימת הסכם לרכישת 49% ממניות הקבוצה על ידי משפחת המלוכה בדובאי, צעד שיכול לשדרג את הקבוצה משמעותית.

אלא שהרוחות בקרב האוהדים סוערות: הגרעין הקשה 'לה פמיליה' מתנגד בנחרצות ומולו מתייצבים הפעם גם קולות אחרים שלא חוששים להביע את דעתם.

אבי אוחיון, אוהד בית"ר ירושלים אומר לערוץ 7 כי הקבוצה הלוחמנית תצטרך להשלים עם המצב החדש שמרבית האוהדים מרוצים ממנו.

"לדעתי האישית ולדעת אוהדים רבים כמוני, הקבוצה הלוחמנית פחות רלוונטית מבעבר ופחות מייצגת את הדעה הרווחת בקרב הקהל. אולי בתקשורת זה מצטייר אחרת כי הקבוצה האחרת יותר נחרצת ומושכת אש, אבל רוב האוהדים מאוד מעוניינים במהלך הזה ורוצה שהיא תתקדם גם מבחינה מקצועית וגם להוריד מעלינו את עול הגזענות. את רובינו בבית"ר זה פשוט לא מעניין. באנו לקבוצה מתוך אהבה אליה ולא מתוך שנאה לאף אחד".

הוא מסביר מדוע האג'נדה של 'לה פמיליה' הצליחה להחזיק כל כך הרבה נים. "קודם כל מדובר באוהדים אמיתיים. בנוסף, אנחנו יודעים שבמדינה שלנו בכל דבר מעורבת פוליטיקה וגם בבית"ר זה קרה ודאגו לרכוב על הגב שלנו. גם בקהל יש מי שהגיעו לאהוד את הקבוצה מתוך הזיהוי של עם הימין ודעותיהם קיצוניות יותר. אני מקבל את זה שזו דעתם, אבל רוב הקהל הוא ימני ולא קיצוני".

לדברי אוחיון מדובר בצעד שהיה בגדר חלום. "זה מהלך מצויין ואני שמח על מה שההסכם הזה יביא ואם הוא יעזור לקבוצה שלי זה יהיה נהדר. מדובר בהזדמנות אדירה לבית"ר גם ברמה המקצועית וגם להתקדם בתפיסות שיש לציבור הרחב על הקהל שלנו. אני בטוח שאם היו אומרים להרבה אנשים שבית"ר ירושלים תהיה בעלות מהאמירויות הם לא היו מאמינים וגם לנו לוקח זמן לעכל, אבל למרות שזה נראה לא שגרתי כולנו מקווים שזה יקרה".