לפיד לכחול לבן: רוצים להתאחד או רוצים להתאבד?ערוץ כנסת

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, פתח אחר הצהריים (שני) את ישיבת סיעת יש עתיד בקריאה למפלגות גוש השמאל להתאחד מאחורי מפלגתו במטרה לנצח את נתניהו.

"יש עתיד היא הצ'אנס היחיד לנצח את נתניהו. אני אומר מפה לכל מי שרוצה שינוי ותקווה - תבחרו: אתם רוצים להתאחד או רוצים להתאבד?", פתח.

"אני פונה מפה לכל מחנה המרכז. תסתכלו רגע על הימין. יש מה ללמוד ממנו", אמר לפיד. "ברגע שמריחים בחירות הימין אומר דבר אחד: אני רוצה לנצח. שם הכל בצד. לא מתבכיין, לא מתלונן, הולך לנצח. זה מה שצריך לעשות עכשיו המחנה שלנו: להפסיק לבלבל לעצמו את המוח, להתאחד מאחורי יש עתיד, ללכת לנצח".

"אני שמעתי את כל הטענות על תקרת הזכוכית. מדובר בקשקוש של לוזרים. נמאס מהתבוסתנות. אם יש תקרת זכוכית, נשבור אותה", הוסיף.

לפיד ציין, "זו משימה גדולה. יכולים לבצע אותה רק אנשים שמחויבים לה בכל ליבם. אנחנו כבר הוכחנו שאנחנו האנשים האלה. מי שמאמין שזו המשימה, שיבוא אתנו. אנחנו הולכים לבחירות. בחירות זה עסק קשוח. לא תתאחדו מאחורינו, נתניהו ינצח והמדינה תתפרק. אני שומע את כל הדיבורים על 'לשים בצד את האגו'. אני מודיע מפה: אנחנו סיימנו לשים בצד את האגו. שאחרים ישימו הפעם בצד את האגו".

"למפלגה הזו יש אגו. יש עתיד גאה בעצמה. בטוחה בעצמה. מאמינה בעצמה. אנחנו הכי מתאימים להוביל את המדינה בעת הזו", חתם.