שחקני מכבי מול אשדוד הערב
שחקני מכבי מול אשדוד הערבצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

גבירותיי ורבותיי - מהפכים. כמעט 8 שנים עברו מאז הפעם האחרונה בה מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי ת"א בליגה. בכל חמשת המפגשים האחרונים ביניהן, אשדוד אפילו לא הצליחה לכבוש, הערב (שני) לא רק שזו ניצחה אלא גם כבשה לא פחות מ-3 שערים.

האשדודים, שניצחו על האפס בשלושת משחקי הבית האחרונים שלהם, סיפקו רמז מקדים לעתיד לקרות כאשר עלו ליתרון מפתיע בדקה ה-20 על האלופה בשנתיים האחרונות וירדו להפסקת המחצית עם היתרון הקטן.

במחצית השניה התחיל המבול כאשר שתי הקבוצות סיפקו משחק התקפי יוצא מן הכלל, מלא קצב ושערים. משחק שבימים כתיקונם בשבילו קונים כרטיסים.

מכבי חזרה למשחק כשהשוותה בדקה ה-53 משער בכורה של הרננדס בליגה. 8 דקות אחר כך מי אם לא יונתן כהן השלים את המהפך, לא הראשון במשחק, כאשר העלה את מכבי ליתרון 2:1.

בדקה ה-69 החל מופע האקסים כאשר שלומי אזולאי, קשרה של אשדוד ולשעבר של מכבי השווה את התוצאה ובדקה ה-79 שחקן נוסף לשעבר של מכבי וכיום באשדוד, שגיב יחזקאל הדהים עם השער שגם הכריע את המשחק - 2:3 לאשדוד שמחבלת קשות בניסיונות של מכבי לחזור לצמרת הטבלה ולשלוט בליגה עונה שלישית ברציפות.

מכבי לא רק מפסידה לראשונה העונה בחוץ ובכך נקטע לה רצף שלושה ניצחונות, אלא זו סופגת שער ליגה עשירי העונה, כמו סך כל השערים שספגה בכל העונה שעברה וכעת היא רחוקה מרחק 7 נקודות מהמקום הראשון. תאבד את תואר האליפות?