מקדימים את הקמפיין
מקדימים את הקמפייןראש יהודי

ראש יהודי בעקבות הסגר הלילי: שומרים על ההנחיות ומקדימים את קמפיין הגיוס כדאי לאפשר חמ"ל בקהילה.

אירועי הדלקת נרות ופרסומי ניסא ברוב עם בכיכר דיזינגוף בתל אביב יערכו לפני תחילת שעת הסגר עבור חברי הקהילה המתגוררים באזור. "מאמינים שהכל לטובה, יום שלישי פעמיים כי טוב!"

אמש התבשרו אזרחי ישראל כי החל מיום רביעי בערב יחול סגר לילי. ביום זה אמור היה להתחיל קמפיין הגיוס השנתי של ארגון "ראש יהודי" הפועל לחיזוק היהדות במרכז תל אביב. מנהלי הארגון החליטו שעל מנת לעמוד בנהלי הקורונה וחלילה לא להפר את הסגר, הם מקדימים את קמפיין גיוס ההמונים השנתי "מאמינים בתל אביב פותחים את הלב", שיועד לנר ראשון של חנוכה, כבר להיום (שלישי). עם שעות הסגר הלילי מאמצי הגיוס ימשיכו כל אחד בביתו.

במסגרת ההתארגנות המהירה להקדמת הקמפיין יוקם חמ"ל במרכז "ראש יהודי" ברחוב בר כוכבא בתל אביב, בו יתקיימו מאמצים לגיוס עבור חיזוק פעילות הארגון, תוך הקפדה על קפסולות ומשמרות בין המתנדבים הרבים שביקשו לסייע במאמצים להקדמת הקמפיין.

"אנחנו מאמינים בתל אביב גם בקורונה, ובכל מצב", אומר הרב אסף טבצ'ניק, רב קהילת "ראש יהודי" בתל אביב, "אנחנו כבר תקופה ארוכה לומדים איך לשמור על החוקים מצד אחד אבל לא לוותר על הפעילות הקדושה והחשובה שלנו מהצד השני. אנחנו ממשיכים בתפילות, בשיעורים, בחברותות - ומתאמים הכל עם הרשויות ולפי החוקים.

חשוב ש'ראש יהודי' יהיה דוגמא טובה לסביבה בה אנו חיים. לכן, למרות הקושי הלוגיסטי וההפסדים הפוטנציאליים שהזהירו אותנו מהם - החלטנו להקדים את הקמפיין וחלילה לא להפר את הוראות משרד הבריאות שנועדו בסופו של דבר להגן על כולנו".

הוא ממשיך ואומר, "חנוכה הוא חג של אור בתוך חושך, ושל תורה שממשיכה למרות האתגרים הגדולים שניסו למנוע אותה. לכן נתכנס במרכז תל אביב בהתאם להוראות התו הסגול ונעשה מאמצים לגיוס השנתי למרות ההתראה הקצרה, ושמחנו שאפילו יותר מתנדבים ביקשו לקחת חלק וכבר אנחנו רואים שיש התעוררות ואכן, הכל לטובה.

חנוכה הוא חג של לפרסם את הנס, את הערכים היהודיים, ואת טוב ה' השומר עלינו - וזה מה שאנחנו עושים כל השנה. זה ממש החג של 'ראש יהודי'.

אמנם תכננו הדלקת נרות חגיגית ברוב עם כדי לקדם את המודעות ליהדות בתל אביב, אבל אנחנו מבינים שצו השעה הוא אחר ובעזרת השם נצליח בשליחותנו בדרכים אחרות. נחזק את ערכי היהדות גם בקורונה ולמרות הקורונה, והעיקר שיהיה לכל עם ישראל חנוכה שמח!".