הנדל בגוש עציון
הנדל בגוש עציוןצילום: ללא

שר התקשורת וחבר תנועת דרך ארץ, יועז הנדל, הגיע לביקור במועצה האזורית גוש עציון.
לאחר שנפגש עם ראש המועצה, שלמה נאמן, הגיע השר לחוות ארץ האיילים.

השר הגיע גם לשמורת הטבע לזכר שלושת הנערים, ביקר בישיבת אור תורה סטון, ערך סיור בהרודיון ולסיום הסיור נפגש עם מזכירי הישובים של גוש עציון יחד עם ראש המועצה.

השר הנדל אמר בסיור: "גוש עציון נמצא בקונצנזוס הישראלי, יש כאן חיבור מדהים של עבר הווה ועתיד. אני מודה לראש המועצה שלמה נאמן על הסיור ומאוד התרשמתי מהפיתוח בגוש בכל התחומים. אנחנו נמשיך לפתח את גוש עציון, הבטחנו לתת מענה של אינטרנט מהיר וסיבים אופטים לגוש ואנחנו עובדים על זה במלוא המרץ".

הוא הוסיף, "אני שמח להיות כאן. אנחנו כאן כדי לייצר תעסוקה, צמיחה ופריחה ולצד זה לשמר את ההיסטוריה שיש כאן."

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן אמר, "אנו מברכים את שר התקשורת. בדרך כלל המילה 'תקשורת' מנסה להפריד ביננו אבל כאן אנחנו רואים את פועלו של השר יועז הנדל שכולו למען חיבור בין לבבות של יהודים ולחיבורים של חלקי הארץ ואנחנו מברכים על כך. הבאת תשתיות התקשורת היא קביעת ריבונות בפועל. עד שנביא לריבונות המדינית התושבים כאן יוכלו לחיות לפי אמות מידה של המאה ה21".

הרב ד"ר כתריאל ברנדר, נשיא וראש מוסדות רשת אור תורה סטון הוסיף, "אנחנו שמחים שהשר יועז הנדל בחר לבקר בישיבת 'אור תורה מחנים' וגם על עצם זה שתלמידי המוסדות שלנו ממשיכים להיחשף לאנשים המייצגים את מגוון הדעות הקיימות בעם ישראל. שיח ודיאלוג בין חלקי העם הינם ערכים שרשת אור תורה סטון מקדמת בשל סיבות חינוכיות, מוסריות וערכיות. פיתוח שיח מלמד לא רק על השוני שלנו כעם, אלא גם על מה שמאחד אותנו ודרך כך מוביל אותנו יחד לעבר עתיד טוב יותר."