שחקני חולון חוגגים
שחקני חולון חוגגיםצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

הגיעו לליגה. אחרי פתיחת עונה רעה בה רשמה שלושה הפסדים רצופים, הפועל חולון שוב איתנו. הסגולים מחולון שבמוצאי השבת האחרון רשמו את ניצחונם הראשון העונה בליגת העל בכדורסל עם 76:79 בבית על האלופה מכבי ת"א, רשמו הערב (רביעי) ניצחון שני ברציפות כשהביסו את מכבי חיפה, גם כן בבית, בתוצאה 69:105.

בדומה למשחק במוצא"ש מול המכבים מת"א, גם מול המכבים מחיפה הערב, ברחו הסגולים ליתרון דו-ספרתי בשלב מוקדם של המשחק בזכות ערב קליעה מעולה מחוץ לקשת. למעשה, הסגולים מחולון השוו הערב שיא ליגה היסטורי כשקלעו לא פחות מ-21 שלשות בהצלחה רבה.

הסגולים-צהובים הפגיזו מבחוץ מהרגע הראשון ובהובלת כריס ג'ונסון ברחו כבר לאחר 10 דקות של משחק להפרש דו-ספרתי והיו במרחק 19 נקודות מהאורחת מחיפה. לחיפה לא היה שום סיכוי אל מול יכולת הקליעה האדירה של החולונים והיא סופרת הפסד שלישי העונה בפער גדול - כל התירוצים של עייפות וסגל קצר לא מצדיקים כזו יכולת כמו הערב.

בסיום, חולון וחיפה נפרדים בדיוק כמו שנפרדו בכל ארבעת משחקי הליגה האחרונים ביניהן, עם ניצחון הקבוצה הביתית. חיפה עדיין ללא ניצחון על חולון בחוץ במסגרת העונה הרגילה מאז פברואר 2014.