עוזי ברוך משוחח עם זיו מאור ויערה זרדגלי ישראל

עוזי ברוך, מנכ"ל ועורך ראשי של אתר ערוץ 7, שוחח הבוקר עם יערה זרד וזיו מאור ברדיו "גלי ישראל" על הקמת מפלגתו החדשה של גדעון סער, ועל שאלת האפשרות לשיתוף פעולה עתידי בינה לבין ימינה.

"אני קצת מופתע מזה שחושבים שסער הוא כמו ימינה", ציין ברוך, "אומרים שהוא 'תאום של נפתלי בנט', חבר'ה, אני אומר לכם, אל תתבלבלו, גדעון סער מאוד מחובר למערכת המשפט, מאוד חושב שצריך לשמור עליה. לא נקבל ממנו שום רפורמה".

"יחד עם זאת צריך למצוא את הדרך לשלב כוחות כי אני מתקשה לראות מקום לשתי מפלגות מימין לליכוד", הוסיף ברוך.

בתגובה לטענותיהם של מאור וזרד על כך שאצל סער, כמו גם אצל ימינה, מגוננים על מערכת המשפט, השיב ציין ברוך, "בוודאי שנפתלי בנט ואיילת שקד תומכים ברפורמה בעמרכת המשפט, ובטח לאיילת שקד יש קבלות רפורמות גדולות שביצעה שם עד שנתניהו החליט למכור את כל המשרד לשמאל ולאבי ניסנקורן".

ברוך נשאל על כך שאנשי ימינה מסרבים לתקוף אישית את מנדלבליט והגיב, "אני לא מיניתי את מנדלבליט. מי שמינה אותו זה ראש הממשלה בנימין נתניהו. כל השאלות שיש לכם על מנדלבליט תפנו לנתניהו. בנוסף, אם תקשיב למנדלבליט אז תשמעו גם את הצד השני ולא רק את הצד שאני קורא לו 'הביבסטים', השנאה והעליהום ברשתות החברתיות ומה שראש הממשלה והחמ"ל שלו מפיצים".

"חלק מהדברים שאביחי מנדלבליט מציין נכונים וראויים. כמו שאני לא מקבל את הגישה שתוקפת את ביבי על כל דבר, כך גם לגבי מנדלבליט", טען ברוך בתגובה לזרד, "את מכירה את הסיפור האמתי סביב 'פרשת משפטים בושה'? את יודעת שמנדלבליט בכלל לא ידע שהאישה הזו נעצרה בשבת? אבל אם יש הזדמנות לבצע ביועץ סיכול ממוקד למה לא? יש למקד את המאבק במערכת המשפט ולבצע שינויים אמיתיים ולא להתעסק בפייקים שלא היו ולא נבראו".