כזכור, בכל שבוע שולחת ברלין לכל החפץ שירון עם שירים הקשורים לפרשת השבוע, ובכך זוכה לקרב גם את אלו ששולחן השבת איננו חלק מההווי שלהם.

השבוע בחרה לחדש ברלין את שירה של נעמי שמר "מי ידליק", ומספרת את הסיפור שעומד מאחוריו: "יצחק נבון סיפר פעם שכתלמיד הוא התנדב לקרוא ספרים לעיוורים שהיו ב"בית חינוך עיוורים". ערב אחד, תוך כדי הקראת ספר, הייתה הפסקת חשמל, האור כבה ועלטה כבדה השתררה בחדר".

"וכך ממשיך וכותב יצחק נבון:
"לשאלת העיוורים, מה קרה, הסברתי שהחשמל כבה ואיני רואה דבר, אבל אז עלתה בעיה טכנית לגמרי: "איך יוצאים מכאן? אינני רואה". נו, עכשיו נראה, מי העיוור, מי הנזקק, ומי הפיקח והחזק. והרי לעיוור לא משנה כל כך אם אור בחוץ או חושך, את דרכו הוא עושה תמיד באפלה גמורה, והוא מכיר אותה היטב".

"והנה מה שקרה מיד אחר כך: "לעזרתי נחלצו שניים מידידי העיוורים, זה אוחז בזרועי הימנית, וזה אוחז בזרועי השמאלית, 'בוא, בוא, אנחנו נראה לך את הדרך' ". ומסיים יצחק נבון: "היה זה לקח שקיבלתי, על יחסיהם של דברים בחיים."

בעקבות הסיפור הזה כתבה נעמי שמר את 'מי ידליק', שיר שמבוסס על פסוק מישעיהו פרק ט': "הָעָם הַהֹלְכִים בַּחֹשֶׁךְ, רָאוּ אוֹר גָּדוֹל".

"השבוע שלחה לי חברה את השיר ואת הסיפור, ולא יכולתי שלא לבצע אותו ל'סופ"ש עם שיר'", מספרת אודהליה.