כדורגל
כדורגלצילום: iStock

זה היה ביתי. מאז שגברה על בני יהודה בתוצאה 1:0 בפברואר שנה שעברה, הצליחה הפועל חדרה לנצח רק פעם אחת נוספת במשחק חוץ, הערב (מוצאי שבת) זו שוב התארחה אצל הקבוצה משכונת התקווה ושוב חזרה משם עם ניצחון כשהביסה בתוצאה 3:0.

מ.ס אשדוד ספרה עד הערב שלושה הפסדי חוץ רצופים, גם היא ניצחה בחוץ את יריבתה במסגרת ליגת העל בכדורגל כשגברה על הפועל כפר סבא בתוצאה 1:0 וכעת היא רחוקה מרחק נקודה אחת מהמוליכה מכבי חיפה.

חדרה, שכבשה רק שער חוץ אחד העונה והשיגה נקודה אחת בלבד, שילשה את שערי החוץ שלה כשניצלה טעויות בהגנת בני יהודה במחצית הראשונה וכבשה רק בה את שלושת שעריה הערב בניצחון הגדול על הכתומים משכונת התקווה שהיה ניצחונה השני בלבד העונה.

אשדוד גברה על כפר סבא שהצליחה אמנם לבצע שני מהפכים העונה והיא הקבוצה שצברה הכי הרבה נקודות אחרי פיגור, אבל לא הפעם. בכך ככל הנראה הביאה אשדוד לפיטורי מאמנה מלפני שנתיים, שחקן העבר שלה וכיום מאמן הפועל כפר סבא, עמיר תורג'מן.

חדרה? הניצחון שלה על הקבוצה הקטנה של תל אביב, קובע סדר חדש-ישן בליגת העל כשהיא מורידה תל אביבית אחרת, הפועל ת"א, אל המקום האחרון בטבלת ליגת העל בכדורגל, המקום ממנו יורדים אל הליגה השניה. מצבה הגרוע והקשה של הפועל ת"א מוחשי עכשיו יותר מאי פעם.