פארק התעשייה שומרון
פארק התעשייה שומרוןיח"צ

שלבי אישור התב"ע לפארק התעשייתי בלב השומרון הם השלב המשתלם ביותר להשקעה בקרקע בטאבו באזור הצפוי להניב רווחים משמעותיים גם אם אתם לא עוסקים בתעשייה.

לפני מספר חודשים אישרה הועדה המקומית לתכנון ובנייה את הקמתו של אזור התעשייה הצפוני בשומרון, פארק התעשיות קרני שומרון בשטח השיפוט של מועצת קרני שומרון.

על יתרונות ההשקעה במיזם התעשייתי החדש שוחחנו עם נדב גולדשטיין מנכ"ל 'שהם ישראל'.

מתעניינים? לחצו כאן ונשוב אליכם בהקדם

בראשית דבריו מציין ומדגיש גולדשטיין את העובדה שמדובר בקרקע רשומה ומוסדרת בטאבו, מה שלא קיים בתעשייה ביהודה ושומרון. "אנחנו מציעים לקהל המשקיעים הצעה מאוד מעניינת להשקעה. בסך הכול ארבע מאות אלף פלוס מע"מ לדונם. כל אחד יכול להצטרף גם המשקיע הפרטי".

גולדשטיין מוסיף ומעיר כי מאחר ומדובר בשלבי אישור התב"ע מדובר בהזדמנות משתלמת מאוד להשקעה, "במקום לרכוש דירונת קטנה בפריפריה ואולי שם הערך לא יעלה ואולי לא יקבל שכירות או יתעסק עם שוכרים שלא משלמים, כאן יש השקעה שהיא מאה אחוז בטאבו עם עליית ערך משמעותית מאוד שתהיה בשנים הקרובות בלי ההתעסקות".

לדבריו הצפי הוא שבתוך חמש שנים לא יהיו עוד עתודות קרקע לתעשייה בשומרון. נתון זה מצטרף להחלטת מנהל מקרקעי ישראל לסגור למושבי השרון את המתקנים הלוגיסטיים שהוקמו על קרקעות חקלאיות והמשמעות היא שצפוי ביקוש רב לקרקע לתעשייה באזור המרכז, "הצפי הוא שהביקושים הללו יגרמו לעליית מחירים משמעותית לקרקעות לתעשייה".

"מדבור במיקום מאוד מרכזי בארץ. רבע שעה נסיעה מכביש 6 ובנוסף מתוכננת הרחבת כביש 55 המוביל מכביש 6 לקרני שומרון מה שיקצר את הדרך לסדר גודל של עשר דקות מכביש 6, מה שיגרום להרבה מפעלים לעבור לשומרון", מעריך גולדשטיין.

"בנדל"ן יש חשיבות מאוד רבה לטיימינג ולמיקום ולכן זה שילוב מנצח גם של מיקום וגם של מחיר", הוא אומר ומספר על הנכס שהוא עצמו רכש לפני 12 שנה במהלכן עלה ערכו במאות אחוזים, "צריך לדעת מתי ואיפה לתפוס את הנכס, בעיקר כשכאן לא מתעסקים עם שוכרים ונזילות אלא קונה קרקע אמתית בטאבו עם פוטנציאל אדיר"

השקעה אטרקטיבית בשומרון

מתעניינים? לחצו כאן ונשוב אליכם בהקדם