לפני מספר חודשים יצא ערוץ TOV בקריאה המזמינה את כל מצחקיני ומצחיקניות המגזר להגיע ולהבחן לקראת תוכנית ריאליטי שתקבע מי יהיה איש ההומור הבא של המגזר.

עשרות רבות של מתמודדים ומתמודדות הגיעו כדי לנסות ולהצחיק את צוות שופטי התוכנית- חברי הרכב 'אנדרדוס', שבדקו, בחנו ודקדקו כדי לוודא שהם מעבירים לשלב הבא את מי שיוכל להיות המתחרה הישיר שלהם על במות ההומור בישראל (במהרה בימנו, אחרי הקורונה...).

הערב יעלה סוף סוף הפרק הראשון בו נוכל לראות איך הכל מתחיל: המפגש, ההתרגשות, הנסיעה ברחבי הארץ לנקודות המבחן, והכי חשוב: את סגנונות ההומור שיציגו לנו המתמודדים שהגיע כמעט מכל מקום ברחבי הארץ כדי לעמוד מאחורי מיקרופון ולנסות להצחיק ולהרשים. עניין לא פשוט, כך יעידו כולם.

"הצורה שבה אנחנו עובדים פשוט באה לנו באופן טבעי", אומר יאיר יעקבי, חבר אנדרדוס (וכמובן אחד מהשופטים), "באופן טבעי אנחנו משחקים בתוך הגבולות שאנחנו קובעים לעצמנו וממילא המגזר גם יתחבר אליו". חבר (ושופט) נוסף בהרכב, אשר בן אבו, בהחלט מתרגש: "אנחנו יוצאים לפגוש את הקהל שלנו. אנחנו מאוד מאוד מקווים שזה יצליח ושזה יתפוס ושאנשים יראו את הדבר הטוב שיש בזה, ויש פה איזושהי בשורה".

אם כן, מי יהיו המתחרים (או המתחרות) שיצליחו לעלות ראשונים לשלב הבא? מי אלו שיישארו בעיקר עם המחמאות? צפו ותתכוננו לצחוק, או לפחות לעודד...

להצטרפות לערוץ TOV לחץ כאן