בניית שכונת נופי ממרא החדשה
בניית שכונת נופי ממרא החדשהצילום: דוברות קרית ארבע חברון

המועצה המקומית קרית ארבע חברון אישרה לשיווק 56 יחידות דיור בשכונה הצעירה 'נופי ממרא'.

מדובר בבנייה חדשה לחיזוקה של עיר האבות שקידם ראש המועצה אליהו ליבמן.

התרחבות השכונה יוצאת לדרך לאחר תכנון כולל שנותן מענה לכל צורכי השכונה בחשיבה משותפת עם תושביה.

בשכונה קיימים מבני ציבור כמו מעונות יום, גני ילדים, בית כנסת וכעת מתווספים לה שטחי ציבור ומתקני שעשועים חדשים. בסמוך לשכונה מתוכננת לקום מכללה אקדמית חדשה.

במועצה אומרים כי השכונה החדשה היא חלק מהתרחבות האזור עד לכדי מאות יחידות דיור חדשות והיא צמודה לפארקים ירוקים ולתחבורה ציבורית זמינה לירושלים ולמקומות נוספים.

בשנתיים החולפות המועצה המקומית קריית ארבע חברון בראשותו של ליבמן עשתה מאמצים רבים להרחיב ולהגדיל את היישוב ולאשר תוכניות בנייה שיביאו לחיזוקה וביסוסה של ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון בכלל ולחיזוקה של ההתיישבות היהודית בקרית ארבע חברון - עיר האבות בפרט.

במועצה מציינים כי הבנייה בשכונה החדשה למעשה כבר החלה וכי הדיירים החדשים שחלקם כבר רכשו את הדירות יוכלו להיכנס לבתיהם עם סיום הבנייה ולגור בשכונה מסודרת ונגישה.

ראש המועצה אליהו ליבמן הגיב, "זכות גדולה! אנחנו עושים מאמצים אדירים כדי לבנות עוד ועוד ולהרחיב את הישוב ואת ההתיישבות היהודית כאן בעיר האבות כמה שרק אפשר.

''עם התקדמות פיתוח הכביש החדש לירושלים אנו חווים עליה בביקוש לדירות, במיוחד של זוגות צעירים ובעזרת השם אנחנו מצליחים מעל למשוער ובקרוב נאשר עוד יחידות דיור, עוד תשתיות, עוד מבני ציבור ועוד מבנים למוסדות החינוך המצוינים הפועלים במועצה".