אייכלר ופרוש במהלך הסיור בבית שמש
אייכלר ופרוש במהלך הסיור בבית שמשצילום: דוברות

שיתוף הפעולה בבית שמש מתהדק: סגן שר החינוך מאיר פרוש יחד עם ח"כ ישראל אייכלר סיירו בעיר בית שמש כאורחיה של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ויו"ר ועדת תכנון ובנייה ומחזיק תיק הנדסה שמעון גולדברג.

לביקור התלוו גם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ישעיהו ארנרייך וחברי מועצת העיר, ישעיה ויסמן ואברהם פרנקל.

בפתח הביקור התקיים סיור בסמינר של חסידות בעלזא שעתיד להתאכלס בקרוב. בהמשך הגיעה המשלחת לביקור בשכונה החדשה רמב"ש ד' שם סקרה ראש העיר בפניהם את האתגרים העומדים בתקופה הקרובה בפני הנהגת העיר לקראת אכלוסים נוספים שיתקיימו בשנה הקרובה ולאחריה ופיתוח כלל השכונות החדשות.

כמו כן, ביקרו באתר הבנייה של הישיבה הגדולה של חסידי בעלזא ההולכת ונבנית בעזרת סיוע לוגיסטי ומקצועי של עירית בית שמש.

בסיום הסיור התקיימה ישיבת עבודה באולם מליאת מועצת העירייה בה נסקרה התפתחותה המהירה של העיר בית שמש אל מול הצרכים המשתנים של תושבי העיר.

סגן שר החינוך מאיר פרוש: "בשנתיים האחרונות קשה לפספס את העשייה הרבה וההישגים שנחתו על בית שמש וזה בזכות העבודה הקשה בהובלת ראש העיר הגב' בלוך. כשעושים עבודה טובה רואים תוצאות.

"רה"ע עושה עבודה חשובה לחיזוק החינוך בעיר בית שמש. בשבוע שעבר בישרנו לה על הקצאה משמעותית לבניית 213 כיתות חדשות לעיר. זה הישג עצום. היא אמנם לא מסתפקת בזה ורוצה עוד 500 וטוב שכך אבל אנחנו בהחלט נמשיך להביא הישגים לעיר יחד עם ראש העיר וכל השותפים".

ח"כ ישראל אייכלר הוסיף, "שנתיים אחרי הבחירות המקומיות אנחנו אכן רואים את ההתפתחות המדהימה ואת היחס השוויוני של העירייה והעומדת בראשה, גם אם העיר נשארה מורכבת מהרבה קבוצות שונות. כמו ראש העיר כלל הנציגים פועלים עבור כלל תושבי העיר. אם במשך שנתיים הצליחה ראש העיר להרגיע מתחים ולהפריח את הבניה בעיר, אני בטוח שהיא תצליח להשלים את המשימות שנותרו, ועליהן דיברנו, בראשן התחבורה הציבורית בעיר שעליה כל השנים נלחמנו בכנסת וכן במקומות תעסוקה ופרנסה".

ראש העיר עליזה בלוך סיכמה, "סגן השר הרב פרוש הוא שותף גדול וחשוב לעיר בית שמש ואני רוצה למסור לו את הערכתנו הרבה, תודה גם לח"כ אייכלר על השותפות והסיוע מהכנסת. אנחנו עובדים קשה כדי להביא תוצאות ויחד אתכם אנחנו עושים מאמצים כדי להצליח באתגרים העצומים שיש לנו בעיר. יש בעיר מחסור של 1500 כיתות ואנחנו גם מצפים לקידום החלטת הממשלה לטובת העיר שתעזור לנו לדחוף את בית שמש ולהביא אותה למקומה הראוי, אני רואה בכם כשליחיה של בית שמש בכנסת ישראל".