ח"כ אוסנת מארק: הופתעתי מעזיבת גדעון סער

ח"כ אוסנת מארק שוחחה הבוקר עם ערוץ 7 והתייחסה לעזיבת ח"כ גדעון סער את הליכוד ולמתקפות נגדה.

"הופתעתי מהעזיבה של גדעון סער. ההתנהלות הזאת של להיעלב ובגלל שלא קיבלתי משהו אז אני הולך אינה נכונה. פוליטיקאי רואה את תפקידו כריצה למרחקים לא רק את נקודת הזמן הספיציפית".

"אני חושבת שסער עשה טעות ואני בטוחה שהוא לא יפגע בלבייס הליכודי, בעיקר אחרי הראיון האחרון שלו במוצאי שבת בו אמר שלא ישב עם נתניהו. הוא הצטרף למחנה ההזוי הזה שאומר רק לא נתניהו. אם זה מה שגדעון סער רוצה לשדר לציבור שלו, חבל לי", אמרה ח"כ מארק.

לשאלה האם ראש הממשלה ביחסו לגדעון סער, למרות מיקומו הגבוה בפריימריס בליכוד, לא אשם בעזיבה השיבה מארק, "זה לא עובד לפי מקומות בפריימריס. ראש הממשלה בוחר את האנשים שאיתם הוא רוצה לעבוד ולא אנשים שאנחנו פחות מאמינים בהם. אחרי שאנחנו רואים את היציאה של גדעון סער מהליכוד, יכול להיות שבסוף נתניהו תמיד צודק".

מארק סיפרה כי המתקפות נגדה המנסות לצייר כחסרת השכלה לא פוגעות בה, "כולם כבר מבינים שאני לא אישה טיפשה, ומי שעושה את זה צוחק רק על עצמו. הם לא ירפו את ידי, אני ממשיכה בקו הזה. אני הולכת בקו הכי חזק ומחזקת בו את ראש הממשלה. אני מאמינה שמי שיכול להקים פה גם את הממשלה הבאה זה יהיה בנימין נתניהו ו אמשיך לעבוד מאוד קשה כדי שראש הממשלה הבא של ישראל יהיה רק בנימין נתניהו. הביקורת הזאת לא עושה לי כלום, היא אפילו לא עוברת לידי".