הוצאה לאור באמזון
הוצאה לאור באמזוןצילום: ISTOCK

כל מי שאי פעם אפילו רק השתעשע ברעיון להוציא ולפרסם ספר שכתב והחל לברר על התהליך וודאי גילה מהר מאוד כי מדובר במשימה קשה מאוד, כמעט בלתי אפשרית. במיוחד עבור סופרות וסופרים חדשים ולא מאוד מוכרים קשה מאוד לקבל תמיכה ומימון מהוצאות לאור, והוצאה עצמית לאור של ספר היא דבר מורכב ויקר ביותר. גם אם מעוניינים להוציא ספר ישירות בגרסה דיגיטלית ולמכרו באמזון, מדובר בתהליך ארוך, מורכב ולא זול. הוצאה לאור חדשנית המתמחה במספר תחומים שונים, ביניהם גם הוצאה לאור באמזון, מציעה סיוע ייעודי, ממוקד ואפקטיבי ביותר לכל המעוניינים להוציא את כתביהם לאור.

ליווי מלא מההתחלה וסוכנות ספרותית – הוצאה לאור באמזון

עבור כל סופר/ת מתחילים או וותיקים המעוניינים להוציא כתב זה או אחר לאור ולהצליח לשווק ולמכור אותו, נדרש סיוע מקצועי וליווי שוטף לכל אורך התהליך, כבר החל משלבי הכתיבה הראשוניים.כיום פונים סופרים מכל הז'אנרים ישירות אל המדיום הדיגיטלי ואל חנות הספרים הגדולה בעולם ובהיסטוריה – אמזון. זאת לעיתים במקביל להוצאה של הספר בגרסה מודפסת ולעיתים באופן בלעדי (לא כל הספרים יוצאים כיום בכלל בגרסה מודפסת..).

לכן פועלת כיום בישראל הוצאה לאור המתמחה במגוון תחומים שונים בעולם זה, כולל פרסום הספר באמזון וקידום/שיווק שלו בפלטפורמה המקוונת הגדולה בעולם לממכר ספרים. אין לטעות – נדרשת התמחות מקצועית של ממש על מנת להוציא לאור ספרים באמזון באופן אפקטיבי באמת, וצוות מומחים שלם נדרש על מנת להעניק סיוע לסופרים צעירים המעוניינים להצליח ולהתפרנס מכתיבתם.

לכן, עבור כל מי ששואל/ת את עצמם כיצד יוציאו לאור את הספר הבא שיכתבו, בידיעה כי מדובר בתהליך מאתגר ויקר ביותר, פניה לחברה המתמחה בהוצאה לאור באמזון יכולה להיות התחלה מצוינת אשר תעלה אתכם על הדרך הנכונה להצלחה בעולם הספרים של המאה עשרים ואחת.

הוצאה לאור באמזון, תרגום ספרים, ייצוג ספרותי בחו"ל ועוד

מעוניינים לגבי הוצאה לאור באמזון?

כפי שצוין לעיל, הוצאה לאור במאה העשרים ואחת, המלווה סופרים וסופרות לאורך כל שלבי הכתיבה, הפרסום והשיווק של הספר ומתמחה בהוצאה לאור באמזון עושה הרבה מאוד עבור לקוחותיה, כולל מגוון שירותים נוספים אשר נחשבים משמעותיים ונחוצים ביותר בעולם הכתיבה וההוצאה לאור.

למשל – תרגום ספרים מעברית לאנגלית הוא שירות מרכזי ומהותי ביותר עבור כל סופר/ת המעוניינים לפרוץ את גבולות עולם הספרות של הארץ ולהצליח גם בחו"ל. נדרש ידע מקצועי רב וניסיון עשיר ביותר על מנת לספק שירותי תרגום איכותיים והולמים את הרמה המקצועית הנהוגה בשוק, ולא תמיד יש לסופרים צעירים את הגישה או המשאבים הנדרשים על מנת להשיג שירותי תרגום מקצועיים ואיכותיים באמת.

כאן נכנסת הוצאה לאור באמזון לתמונה... בנוסף, מספקת הוצאה לאור זו שירותים מקצועיים נוספים דוגמת ייצוג ספרותי של הסופר/ת בחו"ל, הפקה של ספרי אודיו, התמחות מיוחדת בתרגום והפצה של ספרים בסין (אחד השווקים הגדולים בעולם כיום ובעתיד הנראה לעין..) ועוד.

אם אתם סופרים/ות או אפילו סתם משתעשעים ברעיון לפרסם ולהוציא לאור משהו שכתבתם, מומלץ להתחיל בפנייה לאתר, יצירת קשר וקבלת ייעוץ מקצועי.

מתעניינים לגבי הוצאה לאור באמזון? היכנסו לאתר eBookPro - הוצאה לאור ישראלית בעלת הניסיון וההישגים הגבוהים ביותר בקידום ספרים באמזון. כמו כן, החברה מציעה שירותי תרגום ספרים מעברית לאנגלית על ידי צוות מנוסה של מתרגמים.