הושק ״התו הסגול״ ברשתות החברתיות

עשרות אושיות טוויטר ופייסבוק מגדירים את כללי המשחק האישיים שלהם ברשתות החברתיות.

ערוץ 7 , כ"ט בכסלו תשפ"א

עשרות אושיות טוויטר ופייסבוק התגייסו בימים האחרונים לקמפיין "התו הסגול ברשתות החברתיות", תוך שהם מגדירים את כללי המשחק האישיים שלהם ברשתות החברתיות. 

המיזם הוירטואלי הושק בהשתתפות הרב שי פירון - נשיא ״פנימה״, פרופ' יורם יובל, השופטת בדימוס עדנה ארבל, רפיק חלבי, חיים לוינסון, מורן עג'מי ומשפיעני רשת נוספים בולטים בישראל. באירוע דנו המשתתפים במידת אחריותו של הכותב על הטקסט שלו עצמו, אך גם על הטקסטים המגיעים כתגובה אליו, מכותבים אחרים. 

המיזם מתקיים בחסות תנועת "פנימה" ויזמים נוספים, וצמח בשל המיאוס באווירה העכורה ברשתות שנחשפו אליה השותפים. 

בתנועת "פנימה" אומרים כי "לאור חשיבותן הרבה של הרשתות בהכתבת סדר היום הישראלי, ולאור הצורך במחלוקת התורמת תרומה משמעותית להתפתחותה של החברה הישראלית, אנו רואים כהכרח של ממש להיאבק ולהגדיר את כללי המשחק של הרשתות החברתיות לסוגיהן, למצוא מרחב פיתרון לבעיות של העידן החדש".