חריטה על מוצרים
חריטה על מוצריםצילום: ISTOCK

מתנות מקוריות ושימושיות הן אישיו, מכיוון שכל אחד יראה אותן באופן אחר. חלק יחשבו שקניית מחזיק מפתחות עם תמונה יביע גם מחשבה וגם אפקטיביות, אבל אחרים יחשבו שזו דרך לא מושקעת מספיק להביע יחס ורגש.

באותו האופן גם שובר לאטרקציה נתפס כמשהו מקורי ושימושי רק בקרב אנשים שמסתכלים על חוויה כמתנה.

ולכן, צריך לומר כאן ועכשיו שחלק גדול מהמתנות הללו, הן בכלל עניין של תפיסה. אין אדם שלא שמח להעניק מתנה שהיא גם יפה, גם אישית וגם מקורית, אז כדאי להתחיל לחשוב כבר עכשיו מה נחשב עבורכם למקורי ולשימושי והאם הוא יכול להביע גם אהבה, השקעה וקרבה במידה הרצויה.

מתנה עם חריטה – זה רעיון!

אחרי שהתפלפלנו פילוסופית עם הנושא, נעבור לעיקר. מתנות עם חריטה אישית הפכו בשנים האחרונות לעניין מקובל למדי, שלא מתייחס רק למוצר שקונים במתנה, אלא למסר שמגיע איתו ביחד. זה יכול להיות קרש חיתוך שעליו חרוט המשפט: "אבא תחתוך לנו סלט", או שעון יד עם חריטה של תאריך יום הנישואין. מכיוון שאת החריטה האישית והמיוחדת אפשר לבצע רק על מוצרים פיזיים ופרקטיים מעולמות היומיום, מתקבלת מתנה שמשלבת בין פרקטיקה למקוריות. כמה קל, ככה פשוט.

מצאתם מוצר ששווה לחרוט עליו? השקיעו רק עוד קצת במה שאתם חורטים

כל חריטה שמשתלבת במתנה שקניתם מורכבת מדרישות אישיות: צבע, גופן, גודל החריטה על גבי שטח הפנים של המוצר, האם הוא ממורכז או שנכתב במקום סמוי ועוד. אם אי פעם קיבלתם מתנה חרוטה, אתם יודעים עד כמה היא משמעותית להצלחת המתנה ולכן שווה להשקיע עליה רק עוד קצת לפני שמאשרים לחרט את הפעולה. אם אתם מעוניינים שהמתנה תהיה מרגשת, אל תסתפקו במסר קר מידי כמו: "לאמא היקרה" ונסו לחשוב על איחול, מסר ואפילו ציטוט שישקפו רגש מתאים.

לא בטוחים מה לחפש? זה הזמן לפנות לגוגל ולהיחשף למגוון רחב של דוגמאות, רעיונות ומקומות להשראה. בסופו של דבר, הכיתוב הוא זה שישפיע על ערכה הסנטימנטלי של אותה מתנה ולא להיפך.

חריטה על מוצרים איכותיים

קשה לדבר על מתנות שימושיות מבלי לדון באיכות שלהן. אם בחרתם לקנות סכין מטבח לשף החובב ולחרוט עליה מסר מסוים, כמובן שעליה להיות איכותית מספיק כדי שיבוצע בה שימוש. ערכו סקר שוק, בררו מה איכותי ומה פחות והקפידו לרכוש מוצר עמיד לשימוש לאורך זמן. כמובן שגם החריטה תוזמן מאותה הסיבה ממקום מקצועי, משום שאין שום טעם בהשקעה כלכלית על מוצר שייגרם לו נזק.

מתנה שנשארת שנים

חריטה על מוצרים היא פתרון מושלם לכל צורך במתנה והיא מעניקה מקוריות, לצד איכות, אישיות ומשמעות. הכיתוב נותר קבוע על גבי המוצר וממשיך לאפיין אותו גם אחרי שנים. אם זו הייתה מתנה נעימה ומשמחת לקבל באותו הרגע, היא תמשיך להעלות חיוך וזיכרונות חיוביים.