חיסון לקורונה
חיסון לקורונהצילום: ISTOCK

רגע לפני תחילת חיסונם של אזרחים רבים ובהם גם ראש הממשלה נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין ומנכ"ל בית החולים איכילוב שהיה עד לאחרונה פרוייקטור הקורונה פרופסור רוני גמזו, במנהלת ליגת העל בכדורסל רוצים גם.

בהודעה לכלי התקשורת אמרו במנהלת הליגה כי הם יעודדו את שחקני ליגת ווינר סל וכל הסובבים אותם בקבוצות, לבצע את חיסוני הקורונה בהקדם האפשרי וברגע שיתאפשר הדבר לכל מי שירצה להתחסן.

במנהלת אמרו כי יפנו למשרד הבריאות בכדי לבדוק את האפשרות לבצע את החיסונים לקבוצות ליגת העל בצורה מרוכזת, זאת על מנת לקדם את הביצוע מהר ככל האפשר.

מטרת מנהלת הליגה היא בראש ובראשונה להבטיח הן את בריאות השחקנים, בעלי התפקידים בקבוצות ובאולמות ובני משפחותיהם וכן כמובן גם החזרה לשגרה עם חזרת הקהל לאולמות הכדורסל ובכך גם לשקם את מצבן הכלכלי של קבוצות רבות.

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל אמר: "אנחנו נעודד את שחקני ליגת ווינר סל לבצע חיסונים בהקדם וגם לשמש כדוגמא ולעודד את הציבור הרחב להתחסן, בתקווה שבתוך מספר חודשים נוכל גם לראות את הקהל חוזר למגרשי הכדורסל. ברגע שיתאפשר, אני ומנכ"ל המנהלת שלומי פרי נתחסן ראשונים ונעודד את כולם להתחסן אחרינו", אמר פרנקל שנוהג כמו ראשי המדינה והבריאות שהצהירו כי יתחסנו ראשונים בחיסון מהנגיף.