ראש העיר במרכז עדי
ראש העיר במרכז עדיצילום: "עמותת עדי"

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון וצוותו השתתפו אמש באירוע הדלקת נרות לחנוכה במרכז 'עדי ירושלים' (עלה ירושלים לשעבר) לילדים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה.

ראש העיר הדליק נר שישי של חנוכה ושר עם הצוות והדיירים את שירי החג המסורתיים, כאשר טל, חניך המרכז, הדליק חנוכייה מותאמת עשויה מתגי חשמל.

במהלך הערב ציין ליאון בהתרגשות כי "זוהי זכות מופלאה להיות כאן הערב ולהדליק אתכם יחדיו חנוכייה ולשמח את הילדים הנפלאים. אני רוצה להודות לצוות היקר על עבודות הקודש שנעשית כאן לילות כימים ומודה לכם על האור הגדול שאתם מפיצים. כמו להבת הנר גם בכם בוערת הנשמה ומסירות נפש גדולים שמאירים את העולם כולו וכל אחד מכם משקף אור קטן שיוצר יחדיו את האור הגדול."

עוד השתתפו בביקור: מנכ"ל עדי ירושלים שלומית גרייבסקי, חבר הנהלת עמותת עדי ויו"ר דרכי מרים ארהלה וינגרטן וסמנכ"ל רגולציה בעמותת עדי משה סוויל. במהלך האירוע העניק ראש העיר ליאון לראובן ויזמן המשמש כמאבטח בעדי ירושלים מזה 13 שנה את "אות ההוקרה למאבטח העירוני המצטיין".

במהלך האירוע פגש ליאון את הצוות הטיפולי והמתנדבים ושמע על שיתוף הפעולה והקשר הייחודי שנוצר בין הצוותים השונים וסיפורים מרגשים על חניכי המרכז והקשר המיוחד שנרקם בינם לבין הצוות הטיפולי והמתנדבים.

מנכ"ל מרכז עדי ירושלים, שלומית גרייבסקי אמרה "אני מודה מאוד לראש העיר ליאון על הביקור המרגש והדלקת הנרות המשותפת עם חניכי וצוות המקום. מרכז עדי ירושלים הוא מרכז ותיק ומוכר בעיר הבירה ונותן מענה שיקומי, חינוכי וטיפולי לעשרות ילדים ובוגרים עם מוגבלות ומצבים רפואיים נלווים. בתקופת הקורונה ההתמודדות שלנו כפולה, ומעורבותו הישירה של ראש העיר לאורך כל הדרך, מחזקת את ידינו ומעניקה כוחות לצוות, לחניכי המקום ולבני משפחותיהם".