המופע המרכזי
המופע המרכזיצילום: יח"צ

להודות ולהלל לשמך הגדול: כמו בכל שנה גם השנה עיריית ירושלים עורכת מופעים מיוחדים להודות ולהלל לכבוד חג החנוכה.

הערב יתקיים המופע המרכזי של חנוכה ע"י 'האגף לתרבות תורנית' ו'מנהל קהילת רמת שלמה', בהתאם למגבלות הקורונה.

המופע בהנחיית ידידיה מאיר ישודר בשידור חי כאן באתר ערוץ 7 בשעה 20:30.

בשיתוף עיריית ירושלים
בשיתוף עיריית ירושליםצילום: יח"צ

המופע המיוחד יתקיים בסימן "בימים ההם בזמן הזה" כאשר גדולי הזמר החסידי והמזרחי יבצעו את הקלאסיקות הנוסטלגיות ואהובות ביותר מהעבר. במופע ישתתפו ענקי הזמר החסידי, היוצר המלחין והזמר דודי קאליש, מוטי ויזל, משה דוד וייסמנדל, איציק אשל , ישי לפידות, ארי גולדוואג, אהרן רזאל, שמחה פרידמן, מנדי רוט, ארי היל, יענקי אויש, מקהלת נשמה וילד הפלא מנדי רוט, בליווי תזמורתו המורחבת של המעבד והמנצח המאסטרו יואלי דיקמן.

המופע יכלול תכנית אמנותית עוצרת נשימה, שבמרכזה מחזמר עוצמתי ומטלטל שיספר על קדושתם וייחודם של נרות החנוכה בשילוב שחקנים שירה ורקדנים.

"ירושלים שמחה להגיש לכלל הציבור בעולם היהודי מופעי חנוכה שמחים ומיוחדים המתאימים לכלל המגזרים" אומר ראש העיר ירושלים משה ליאון. "מידי שנה בימי החנוכה יהודים מכל העולם מגיעים לירושלים לספוג את אווירתה המיוחדת. השנה בשל המגבלות חלקם נמנעים מכך, זו הסיבה שהחלטנו להביא את שמחת חנוכה בירושלים אליכם".

"ירושלים היא העיר שבה התרחש הניצחון והנס הגדול של חנוכה, והאחריות עלינו להביא את אור החנוכה לכמה שיותר בתים בישראל" מוסיף ראש העיר. "השקענו רבות בהבאת האור הזה, אם זה במופעי זמר מושקעים עם מיטב הזמרים, מופעים אמנותיים, מופעים לילדים ועוד. אני בטוח שבשנה הבאה נוכל לחגוג בע"ה יחד, כאיש אחד בלב אחד כאן בירושלים".