יואב גלנט
יואב גלנטצילום: נתן ווייל, לע"מ

שר החינוך יואב גלנט החליט היום (ה׳) למנות את אינה זלצמן לתפקיד מנהלת המנהל הפדגוגי במשרדו, לאחר שוועדת האיתור למינוי סמנכ"ל מינהל פדגוגי במשרד המליצה פה אחד על מינויה לתפקיד.

זלצמן מכהנת מזה שנתיים בתפקיד סגנית מנהל המינהל הפדגוגי. מינויה יובא בקרוב לאישור הממשלה.

חברי הוועדה ציינו בנימוקיהם כי זלצמן בעלת יכולת ניהול והובלה מוכחת, בעלת ראיה רחבה ומערכתית. מכירה היטב את האתגרים העומדים בפני מערכת החינוך ואת עבודת המינהל על בוריה. היא הציגה את האתגרים בתקופת משבר הקורונה, ומובילה באופן מיטבי את התמודדות המינהל בתקופה זו.

לאינה זלצמן ניסיון רב שנים בתחום החינוך. היא החלה את דרכה בשדה החינוכי בתפקידי הוראה, ובהמשך בתפקידי ניהול, פיקוח רשותי ומחוזי. הייתה אמונה על שורה של תכניות, בהן: "הדרך החדשה" והתכנית הלאומית 360 לילדים בסיכון.

בנוסף, היא הייתה שותפה בהטמעה ויישום של "דוח דורנר". כמו-כן, הובילה בהצלחה את היערכות המשרד לפתיחת שנת הלימודים ב- 1.9, לאורך השנתיים האחרונות.

לאינה יכולת ליצור מארג רחב של שיתופי פעולה עם השותפים של המשרד בהם השלטון המקומי, ארגוני המורים, משרדי הממשלה השונים, הנהגת ההורים, מגזר שלישי ומגזר פרטי.

לאינה תואר ראשון במקרא ובלימודים כללים מטעם האוניברסיטה העברית וכן תואר שני במנהל חינוך מטעם האוניברסיטה העברית. היא בוגרת תכנית "אדוות" של מעוז, עתודות לישראל ותכנית "מרחב" של ג'ויינט אשלים.