דידי הררי
דידי הרריצילום: יניב מורוזובסקי

שבוע לאחר שהשחקן הפוליטי החדש גדעון סער החליט לרוץ לראשות הממשלה בתנועה משלו, סקרי המנדטים מנבאים לסער הצלחה יתרה בבחירות הרביעיות, אם יתקיימו.

שדרן 103fm דידי הררי שוחח עם ניסים משעל, הביא את פרשנותו הפוליטית לקלחת הבחירות וסיפר על חג החנוכה הראשון שהוא חוגג ללא אשתו, מירית הררי ז"ל: "כל הנוכחים בהדלקת הנרות שלנו אתמול חשו כי מירית הייתה איתם".

האם אנחנו קרובים מתמיד לבחירות רביעיות? הררי השיב: "הייתי אומר לנתניהו ללכת לבחירות, הרבה ממצביעי הימין לא מתייחסים לסקרים ולא משתתפים בהם.

''אני לא באמת חושב שזו אופציה להחליף את נתניהו. אני חושב שצריך לתת למשפט שלו להתנהל כמו במדינה דמוקרטית. ראש הממשלה לא צריך לפחד מבחירות", אמר הררי.

על פי סקר שנערך עבור תוכניתו של ניסים משעל ב־103fm, המועמד החדש במירוץ לראשות הממשלה גדעון סער גובר על יאיר לפיד בשאלת ההתאמה לראשות מפלגה מאוחדת, הכוללת את ימינה, יש עתיד־תל"ם וישראל ביתנו.

עוד עלה מן הסקר כי לראש הממשלה בנימין נתניהו אין 61 מנדטים כדי להקים ממשלה בראשותו.

השר לענייני התיישבות צחי הנגבי שוחח עם ניסים משעל ב־103fm והגיב לתוצאות: "אנחנו לא רוצים בחירות, הצבענו נגד הצעת החוק להקדים את הבחירות, נמשיך להצביע נגדה גם השבוע אם היא תגיע לכנסת. אנחנו מתנגדים לבחירות כי אנו לא מאמינים שיש בהן כדי לשפר את המצב אלא רק לסבך אותו".

עוד הוסיף הנגבי: "רוב האנשים שאני משוחח אותם רוצים שהפיאסקו של ממשלת האחדות המדומה תסתיים. נמאס להם. אני יכול להבין את זה ולכן אם במשא ומתן הזה מצליחים להגיע למצב שההרמוניה חוזרת ויש הסכמות לאורך זמן ומצליחים להפסיק עם כיפופי הידיים זה רצוי, ואפשרי. כחול לבן משחקים את המשחק של מי ימצמץ ראשון אבל ידוע שעבורם זו שחיטה מוחלטת".

על ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לכחול לבן, אמר הנגבי: "נתניהו לא הפר את ההסכם, גנץ הפר את ההסכם. נתניהו אמר שאם בני גנץ יפסיק להיות ממשלה בתוך ממשלה, הוא יקיים את הרוטציה".