עימות בין אב הנרצח לאב המחבלתנועת "אם תרצו"

בועז קוקיא, שבנו החייל רון קוקיא הי"ד נרצח בפיגוע דקירה מחריד לפני כ-3 שנים, הגיע היום (ראשון) והפגין מחוץ לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בדרישה להעניש את אביו של המחבל.

על פי הדיווח ב'כאן', חאלד אבו-ג'ודה, אבי המחבל, נאשם בהלנת שוהים בלתי חוקיים, בהם אימו של המחבל ששיסף את גרונו של רון קוקיא.

"פגעת בביטחון המדינה", אמר קוקיא לאבי המחבל בבית המשפט. "רצחתם חייל צה"ל, אתה סכנה לביטחון המדינה. אני ארדוף אותך כל החיים שלי. תקבל את העונש המקסימלי בכלא".

"החוק מורה על קנס של 200 אלף שקלים במקרה כזה, ואנחנו דורשים שזה מה שיקרה הפעם", אמר קוקיא. "בנוסף אנחנו דורשים שיעמידו אותו לדין על פוליגמיה".

"אנו דורשים מהשופט להעניש בחומרה את אבי הרוצח כולל מאסר בפועל. איש זה הביא לכך ששניים מילדיו רצחו חייל צה"ל, בנוסף לעבירות בנייה פוליגמיה והלנת שב"חית", אמר קוקיא. "לא נשכח ולא נסלח לו לגרימתו לרצח ולכך שאחרי הרצח גרשו את השב"חית והוא הבריח אותה חזרה פעמיים".

"בהזדמנות זו אני קורא לפרקליטות המדינה להעמיד לדין את האבא על עבירת הפוליגמיה בגלל הנסיבות החמורות שהובילה עבירה זו", הוסיף. "לא יתכן שהפרקליטות האזרחית והצבאית לא יעשו הכול כדי לפגוע בטרור. אני קורא לתושבי הנגב הבדואים והיהודים להחרים את אבי רוצחי רון ולבוא לתמוך בדרישותינו".