הרב שלומי פולמן
הרב שלומי פולמןצילום: פרויקט 252

אז מה עושים בדייט ואיך מתכוננים אליו? כל שכן בדייט ראשון שעשוי להיות מבין במיוחד. לשאלה הזאת נדמה שלאף אישה ואיש אין תשובה ברורה מלבד 'מה הבעיה? פשוט זורמים'.

אבל איך זורמים, למען השם? ובואו נודה: כשמתאמצים 'לזרום' - זה עוד יותר 'לא זורם'. מתכון מושלם ל'אי זרימה' ועכשיו לכו תצאו מזה.

לכאן בדיוק נכנס 'פרוייקט 252' שמעבר למגוון ההדרכות הייחודיות לרווקים ורווקות, מארח השבוע את הרב שלומי פולמן (51), רב המכינה ביתיר, מאמן אישי ויועץ זוגי, בוגר מכון נתיבות ובוגר מכון פוע"ה לייעוץ מיני.

להצטרפות לפרויקט ולצפייה בתרגול היכנסו

לדבריו, כדי לבנות זוגיות נכונה לא צריך להגיע לבעיות בקשר אלא למנוע אותן עוד לפני שהן צצות וכשמדברים על דייטים; צריך לתרגל כניסה נכונה לדייט כדי שייצא ממנו משהו. כל שכן כשמכוונים לדבר הגדול: חתונה.

"אני מאמין שאין זוג או רווק לא מוצלח אלא לא מודרך", אומר הרב פולמן. "הבעיה המרכזית היא ביכולת להתמקד במי אני? מה אני צריך? איך להחליט. הפתרון בעזרת כלים ותובנות שמסייעים ביד הרווקים/ות לסנן מתוך כל הרעש ואופציות את המדויק עבורי".

ל'פרויקט 252' יגיע הרב פולמן ברביעי הקרוב, בשעה 20:20, כדי להעביר תירגול ייחודי בשידו חי ב-ZOOM.

"ביום רביעי אדבר בפרויקט 252 על 'הכנה לדייטים' - מה הם בעצם השלבים שאנו צריכים לעבור לפני יציאה לדייטים? אלו מהלכים אישיים אנו צריכים לעבור עם עצמינו כדי להכין את השלב הבא בחיים? וממילא - לקצר את השלב המוביל מדייט לחתונה".

מי אחרי התרגול, יתארחו ב'פרוייקט 252' בני הזוג הילה ואילן יפרח שיתנו שיעור בנושא 'מבחירת בן זוג לבחירת קשר זוגי'.

התרגול המקוון של שלומי פולמן ישודר ב-ZOOM במסגרת 'פרוייקט 252' ביום רביעי הקרוב, ח' טבת (23.12), בשעה 20:20. להצטרפות לפרויקט ולצפייה בתרגול היכנסו