לא מומלץ להכניס לאף
לא מומלץ להכניס לאףצילום: iStock

לפעמים דברים קטנים שעושים בילדות עלולים להשפיע גם עשרות שנים לאחר מכן. חמישים שנה אחרי שאדם מרוסיה הכניס מטבע לתוך האף שלו- הוא הוצא משם בניתוח.

לפני מספר שבועות פנה אדם לבית החולים ברוסיה כשהוא מתלונן על קשיי נשימה. האדם (ששמו לא פורסם), בן 59, סיפר כי כבר מגיל צעיר מאוד היו לו קשיי נשימה, אך הם החמירו במהלך השנים.

הרופאים שערכו לו בדיקת סי-טי גילו לתדהמתם שהגורם לקשיי הנשימה הוא לא אחר מאשר מטבע קטן וחלוד שתקוע לו בתוך האף. לאחר שהרופאים גילו את המטבע, המטופל נזכר שלפני למעלה מ50 שנה, כשהיה בן 6, הוא הכניס את המטבע לאף אבל לא גילה את זה לאף אחד.

לדבריו, בתור ילד קטן הוא פחד מאוד מאמו הקשוחה, והעדיף להגיד לה שאיבד את המטבע מאשר לספר לה שהכניס אותו לאף. למרות שהמטבע הפריע לו לנשום, הוא התרגל אליו ועם הזמן כבר שכח מקיומו, עד שהוא הוצא לאחרונה אחרי חמישים שנה.

לאחר שהמטבע התגלה, הרופאים ניתחו במהירות את המטופל והוציאו את המטבע העתיק. במשך השנים, המטבע כבר הספיק לצבור חלודה וכמעט ולא היה ניתן לזהות אותו. לאחר שניקו מעט את המטבע, הוא התגלה כמטבע נדיר שנוצר עוד בימי ברית המועצות וכיום כבר איננו בשימוש. בסוף הניתוח המוצלח, המטופל שמח גם לקחת איתו את המטבע הנוסטלגי חזרה לביתו.

נשאר רק לקוות שהיום, למעלה מחמישים שנה אחרי, האיש כבר לא מפחד לספר לאימא שלו על המטבע שנמצא לו בתוך האף.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!